Dago58x Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Onderwerp: Vrij Soort design: Signature Size design: Vrij Render: Mag Animatie:Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: --
.Phobia Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) ik doe mee ik zend hem ZSM edit.mnee toch niet, sorry, maar ik vind echt niets. Bewerkt: 11 oktober 2008 door aartdognau
Kloep Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik wil het wel proberen met deze signature:
Dago58x Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) -Kloep -Dago58x Laat maar beginnen!! Bewerkt: 11 oktober 2008 door Dago58x
Ottoman 47 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik stem op Kloep, mooi oranje, mooie kleuren! Vote Kloep
Kloep Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Dank je voor je rate, maar zou je je mening misschien wat meer kunnen onderbouwen? Dank u ^^
M4X Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik stem op Kloep. Dago58x, jou signature vind ik een beetje simpel en geen mooi geheel. De achtergrond past qua kleur en niet goed bij de render en ook is de achtergrond een beetje overbelicht. De scanlines maken het alleen nog maar lichter. Het blurrige effect om de render heen vind ik ook niet mooi en niet goed bij de signature passen. Met je naam in de linkerbovenhoek had je wat mij betreft ook nog wat meer mogen doen, deze vind ik een beetje saai en niet goed erbij passen. En als laatste vind ik de dubbele border op deze manier ook niet mooi, ik zou gewoon 1px zwart nemen of nog een roze border bijvoorbeeld. Jouw signature vind ik al veel beter Kloep. De kleurencombinatie en de achtergrond zijn mooi, en het gele effect past er ook goed bij. Wel is het jammer dat ook jouw sig op veel plekken overbelicht is. Het effect is redelijk mooi, alleen die brushes op de render had je wat mij betreft weg mogen laten. Je naam die daar staat vind ik ook niet mooi, in tegenstelling tot de andere tekst die een heel stuk beter is. De border vind ik verder net wat te dik, waardoor ie niet zo mooi is, en als laatste zou ik nog een klein lichteffectje toepassen om de rechterkant nog wat meer op te vullen
-Matthijs- Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Winnaar: Kloep! Je wint een punt en we heten je bij deze van harte welkom in de ranking! Dago58x, helaas. Je hebt nog geen punten, dus voor jou veranderd er niets. Closed en updated.
Recommended Posts