Jump to content

wat verkies je computer of laptop


zupadomien

wat kies je computer of laptop ???  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. wat kies je computer of laptop ???

    • computer
      30
    • laptop
      10


Recommended Posts

ik kies voor de laptop omdat ikzelf een computer boven heb en de bedrading vind ik k*t omdat ik er van hou om tegen de muur aan te trappen en mijn voeten klem komen te zitten in die draden en dan computer opnieuw opstarten of draden opnieuw erin doen en dan is het beestal dat de voeding nog eens klapt en dan weer 7 euro armer en dah vind ik nogal stom <_< dus kies ik voor de laptop en je kunt hem oopk overal mee naartoe nemen en dat vind ik wel handig en de laptop is beter te bedienen vind ik omdat je dan beter mee omkunt gaan met de muis enzovoort... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Alle 2 hebben zowel voordelen als nadelen.

Met een PC is het meer aangenamer om achter de bureau te zitten en te

gamen of werken.

Een laptop is erg handig als je een zakenman bent en dat je veel reist.

Laptop is ook handig als je op vakantie gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Het liefst heb ik een Laptop.

Omdat je die overal mee naar toe kan nemen.

Het lijkt me heerlijk als je in bed ligt en dan lekker op je Laptop te spelen en internetten.

Of als je lekker in bad ligt. (moet je wel uitkijken dat hij niet in het water valt.)

Maar aangezien ik een normale Computer heb , heb ik er ook op gestemt.

Een Normale Computer kun je uitbouwen , je kunt er een nieuwe procesor in bouwen enzovoort.

Dat kun je bij een Laptop niet.

Een Laptop is dus veel compacter.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zou toch voor de computer kiezen want als jou laptop bv San Andreas niet aankan dan ben je eigenlijk gelijk verplicht een nieuwe laptop te kopen a ongeveer 1000 euro.

en als je computer sans andreas niet aankan dan koop je een nieuwe video kaar a ongeveer 200 euro.

Dat vind ik toch een heel vershcil B)

Link to comment
Delen op andere websites

Een laptop lijkt me makkelijker die kun je overal mee naar toe nemen en je hebt er weinig ruimte voor nodig, maar ja de nadelen zijn dat je als je een snellere wil een nieuwe te kopen en als je een pc hebt kun je het gewoon upgraden, maar hij is wel groot.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...