Jump to content

wat verkies je computer of laptop


zupadomien

wat kies je computer of laptop ???  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. wat kies je computer of laptop ???

    • computer
      30
    • laptop
      10


Recommended Posts

Ik ga voor de computer

Ik speel games zoals farcry en doom 3 en die zuigen en das een nadeel als je een laptop hebt want daarop zijn de system specs veel lager dan op een pc (ik heb in een computerblad een advertentie gezien over de snelste laptop ter wereld, die was wel goed maar rond de 2500 euro!!! :blink: ), daarnaast kan je een computer makkelijker upgraden en veel betere en snellere hardware inzetten.

Misschien is een laptop voor later wel handiger, mijn vader zit zomers in de tuin draadloos te internetten met zijn laptop en das opzich wel relax B)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

een computer!

*1: je kan er GTA IV op spelen, op een laptop ook wel maar niet zoo mooi en groot

*2: PC is handiger met gamen

*3: een pc kun je goedkoper upgraden, want een AMD athlon x4 op een pc is duur, maar van een laptop helemaal

Link to comment
Delen op andere websites

is die meesterbump nodig?

Zo lang lid, en je weet nog altijd niet dat bumpen mag zolang het ontopic is en het niet een oplossing is voor een probleem van 6 maanden geleden. Leest iemand hier nog überhaupt de regels?

Zelf verkies ik laptop, gwn superhandig.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

is die meesterbump nodig?

Zo lang lid, en je weet nog altijd niet dat bumpen mag zolang het ontopic is en het niet een oplossing is voor een probleem van 6 maanden geleden. Leest iemand hier nog überhaupt de regels?

Zelf verkies ik laptop, gwn superhandig.

Zo lang lid en je weet nog niet dat moderator gedrag verboden is? Leest iemand hier nog überhaupt de regels?

ON: Tja, voor gaming is een vaste PC veel handiger. Je kan voor relatief weinig geld een game PC samenstellen waar je eng van wordt. Voor een gaming laptop betaal je gauw de hoofdprijs, terwijl een game PC lang niet zo duur hoeft te zijn. Bovendien zijn laptops fragiel in vergelijking met een vaste PC, en zijn ze niet of moeilijk te upgraden. Nog iets: stel je toetsenbord gaat kapot, dan kun je die op een normale PC eenvoudig vervangen. Bij een laptop is het iets ingewikkelder en vooral duurder.

Maar een laptop heeft ook zijn plus punten, hoor. Lekker in de tuin zitten van de zomer en internetten of werken in de buitenlucht. De vrijheid ervaren. Je opstel voor school maken waar je maar wilt. Ook een laptop heeft zo zijn charmes. Maar voor gaming is een laptop niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik betaal 2 keer zoveel voor 'n laptop die even snel is als mijn pc dan voor mijn pc.

Maar natuurlijk is een laptop handig om mee te nemen enzo maar ik hou niet van wachten op die slome dingen en ik wil kunnen gamen, dus ik blijf mooi bij m'n pc'tje

Cheers

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...