Jump to content

GTA: Gangwars in SF en LV

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik las in een walktrough, dat er ook gangs in San Fierro en Las Venturas zijn.

Zoals 'Mafia', 'Triads' en 'Da Nang Noys'.

Maar ik heb nu alle delen in Los Santos overgenomen, maar zie nog helemaal niks in San Fiero of Las Venturas.

Ook als ik bijv. wat Triads dood, komt er niet te staan: You've provoked a gang war'.

Dus is het gewoon onzin, wat er in deze walktrough staat, of kan ik dit op de een of andere manier activeren??

Geplaatst:

normaal gesproken komen deze gangwars alleen in los santos voor...

er zijn volgens mij wel mods die er voor zorgen dat dit overal kan...voor de console versie is ook een bepaalde manier.

Geplaatst:

Je kan alleen een gangwar starten tegen de Ballas en de Los Santos Vagos. [ meer informatie ]

Je kan extra ganggebieden krijgen met behulp van de territory glitch. [ meer informatie ]

Combineer dit en je kan overal gangwars starten, maar niet tegen de Triads, San Fierro Rifa o.i.d..

Ik hoop dat dit duidelijk is. ^_^

Geplaatst:

voor zo ver weet zie je de gang in de rest van san andreas alleen maar rond lopen maar omdat grove street niet veel met hun te maken heeft kun je geen gangwar tegen hun beginnen.

Geplaatst:

Bij mij was het zo dat, op de Playstation2, er ook een piepklein "Vagos Territory" zit in Bayside.

Moet je maar eens heel goed kijken, Bayside zit helemaal linksboven in de hoek van de map.

Ik weet niet of het ook zo is op de PC maar goed.

:cya:

Geplaatst:

Er is ook een mod voor op GTAGarage vind je hem moest je zin hebben.

Er staat een duidelijke uitleg bij dus het zou geen probleem mogen zijn.

grtz

~Victorious~

Geplaatst:
Er is ook een mod voor op GTAGarage vind je hem moest je zin hebben.

Er staat een duidelijke uitleg bij dus het zou geen probleem mogen zijn.

grtz

~Victorious~

Zet nou meteen een link...

Ik vind 'm niet op de site.

MP.

Geplaatst:
Bij mij was het zo dat, op de Playstation2, er ook een piepklein "Vagos Territory" zit in Bayside.

Moet je maar eens heel goed kijken, Bayside zit helemaal linksboven in de hoek van de map.

Ik weet niet of het ook zo is op de PC maar goed.

:cya:

Dan heb je de Teritory Glitch geactiveerd zoals ons Koetje al zei ^_^

Geplaatst:
Dan heb je de Teritory Glitch geactiveerd zoals ons Koetje al zei ^_^
Nee, in sommige (de eerste?) PS2 versies was er een gangterritorium in Bayside. Dat is later voor andere versies gecorrigeerd naar een extra gebied in LS.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...