Jump to content

iPhone of iPod Touch?


Addicted2

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kloep

    5

  • End Of The Riot

    5

  • GTA Haas

    3

  • Addicted2

    3

Ik zit met een dilemma... :puh:

Ik wil graag een nieuwe iPod, maar een iPhone heeft mijn vader gehad, en dat is ook erg leuk. :D

Kortom: Welke zouden jullie kiezen?

Ik zou twee papiertjes maken, op de ene iphone zetten, en op de andere iphone. Dan weet je altijd wat je gaat kopen. Nopjes toch! ^_^

ik zou zeggen, ga eventjes langs een elektronica store, en vraag daar om raad.

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Wil je puur voor muziek?? Dan koop je de touch. Maar wil je er ook mee bellen?? Dan koop je de Phone. Als er nou een combinatie was van die 2, dan zou het geweldig zijn. Ik zou kiezen voor de Touch. Ik vind 'm iets vetter dan de Phone en je kunt er meer gig op kwijt. Maar voor de rest zijn ze volgens mij hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je puur voor muziek?? Dan koop je de touch. Maar wil je er ook mee bellen?? Dan koop je de Phone. Als er nou een combinatie was van die 2, dan zou het geweldig zijn. Ik zou kiezen voor de Touch. Ik vind 'm iets vetter dan de Phone en je kunt er meer gig op kwijt. Maar voor de rest zijn ze volgens mij hetzelfde.

Nou, de iPhone heeft dezelfde opties voor de muziek, dus daar zit geen verschil in.

Maar ik weet niet of ik bereid ben om €200 te betalen om te kunnen bellen, want een Phone is ong. zoveel duurder dan de Touch...

Maar nog een echt "Addicted2-probleem":

Als ik mijn mobiel, die ik krasvrij wil houden, in de ene broekzak doe, en mijn Touch in de andere...Waar moeten mijn sleutels dan?

Niet bij de Touch en niet bij mijn mobiel...En ik doe die twee ook niet bij elkaar...Lijkt me dat het ook gaat schuren en krassen.

Dat probleem heb je dus niet met een iPhone. :bonk::7

Bewerkt: door Addicted2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat ook met dit dilemma. Ik heb het als volgt opgelost.

Verschillen Iphone wel en IPod niet:

  • Overal internetten, IPod alleen bij een draadloos netwerk.
  • Wel foto's maken, IPod alleen afspelen.
  • Bellen en sms'en. Er wordt wel gewerkt aan een sms functie voor je IPod, maar geen idee hoe dat dan gaat werken :puh:

Ik bedacht mij, dat ik al een telefoon had die kan bellen en sms'en. Foto's maken hoef ik niet. De enige plekken waar ik wil internetten is thuis en op school (waar we een draadloze vebinding hebben). Dus ik heb gekozen voor de IPod omdat dat voor mij voordeliger was. Succes met je keuze ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook een 'oude' iPhone 2G kopen. Deze kan je al vinden vanaf 250 euro.

Oh he, dat wist ik niet...

Kan je me een linkje geven please?

Klik of Klik II Gewoon een beetje zoeken op de bekende online verkoop plaatsen. Ik zeg je wel: Als de prijs te laag is , is het vaak te mooi om waar te zijn. Kortom oplichterij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
de touch is veel beter want ik heb hem ook

Sorry voor de bump, helemaal van vorig jaar, maar ik wilde toch nog even hierop reageren:

De touch is niet veel beter. De Iphone is een Touch met nog een aantal toevoegingen, kijk naar mijn post:

Ik zat ook met dit dilemma. Ik heb het als volgt opgelost.

Verschillen Iphone wel en IPod niet:

  • Overal internetten, IPod alleen bij een draadloos netwerk.
  • Wel foto's maken, IPod alleen afspelen.
  • Bellen en sms'en. Er wordt wel gewerkt aan een sms functie voor je IPod, maar geen idee hoe dat dan gaat werken :puh:

Ik bedacht mij, dat ik al een telefoon had die kan bellen en sms'en. Foto's maken hoef ik niet. De enige plekken waar ik wil internetten is thuis en op school (waar we een draadloze vebinding hebben). Dus ik heb gekozen voor de IPod omdat dat voor mij voordeliger was. Succes met je keuze ;)

Het enige "voordeel" aan een touch is dat hij dunner en lichter van gewicht is. Meer niet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gehoord dat de iphone geen goeie ontvangst heeft

dus als je nou een klein goedkoop albertheiijn mobieltje neemt en de touch :puh:

heb je bijna hetzelfde :puh:

Op vakantie zat ik ergens in een boerengat, en iemand had daar een IPhone (Broer). De enige die daar ontvangst had, was hij. Dus dat geen goeie ontvangst is redelijk onzin, aangezien ik altijd goede ontvangst heb :puh: En een klein goedkoop AH mobiel, ziet er ook goedkoop uit :puh: Zou ik niet mee willen rondhuppelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik zou voor de Ipod Touch kiezen.

Aleja.. hangt er eigelijk vanaf. Als je ook een nieuwe gsm nodig hebt, dan pak je de Iphone, maar een zicht is het eigenlijk niet. Precies of je met een grote baksteen bent aan het bellen.

Een Ipod Toch is een Iphone zonder bellen. Dus ik zou gewoon een Ipod Touch kopen & een goedkope mobiele telefoon.

Ik wil binnenkort eigelijk ook een Ipod Touch kopen, maar ik heb er nog een vraag over.

Kan er iemand mij duidelijke uitleg geven over het internet dat erop staat?

  • Is het handig?
  • Kan je online games spelen
  • Staan alle nodige dingen zoals Java of Shockwave player erop zodat je toch de meeste dingen kunt doen?

Of heb je dat allemaal er niet voor nodig? Ik wil gewoon weten of het internet op de Ipod Touch echt wel de moeite waard is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...