Jump to content

Kan iemand helpen met de voertuigen missie's?

Recommended Posts

Geplaatst:

Over het algemeen heb je genoeg tijd om alle patiënten op te halen, ga dan ook niet als een dolle stier rijden zodat je ambulance teveel schade oploopt. Rij stevig door en maak zo min mogelijk schade, dan moet het zeker makkelijk te halen zijn. Maak ook gebruik van de ingame map en de rode marker om een korte route uit te stippelen.

Succes ^_^

Geplaatst:
Het beste kan je de Parademic missie's in Angel pine doen.

Na dat je The green sabre hebt voltooid ben je in Angel pine.

Het voordeel is omdat je dan maar 2 meter hoef te rijden en je bent er al.

En zo kan je level 9 halen.

Ik heb de N00bmode geinstaleerd! Dus ik kan overal heen (Versie 2) dat ik overal heen kan. Kan dat je ook helpen om Angel Pine in te komen??
Geplaatst:

De opened-up versie bedoel je? Als je deze hebt geïnstaleerd kun je dus gewoon overal na toe en daar de paramedics missie's doen. Ik geloof wel dat je met de opened-up versie géén missie's kunt doen, en dus geen 100% kunt halen. ;)

Geplaatst:

Over het algemeen heb je genoeg tijd om alle patiënten hoertjes op te halen, ga dan ook niet als een dolle stier rijden zodat je ambulance Broadway teveel schade oploopt. Rij stevig door en maak zo min mogelijk schade, dan moet het zeker makkelijk te halen zijn. Maak ook gebruik van de ingame map en de rode marker om een korte route uit te stippelen. Succes ^_^

Geplaatst:
Over het algemeen heb je genoeg tijd om alle patiënten hoertjes op te halen, ga dan ook niet als een dolle stier rijden zodat je ambulance Broadway teveel schade oploopt. Rij stevig door en maak zo min mogelijk schade, dan moet het zeker makkelijk te halen zijn. Maak ook gebruik van de ingame map en de rode marker om een korte route uit te stippelen. Succes ^_^

Hallo ik heb de cheat JCNRUAD gedaan omdat er dan geen schade aankomt.

En die met de rode marker:Als ik de pauzemenu aanzet loopt die soms vast en zegt de PC dat ie niet meer reageert!

Geplaatst:
Hallo ik heb de cheat JCNRUAD gedaan omdat er dan geen schade aankomt.

En die met de rode marker:Als ik de pauzemenu aanzet loopt die soms vast en zegt de PC dat ie niet meer reageert!

Normaal hoort ie dat niet te doen, natuurlijk. Heb je dit al meerdere keren voorgehad dat je PC niet meer reageert?

MP.

Geplaatst:
Normaal hoort ie dat niet te doen, natuurlijk. Heb je dit al meerdere keren voorgehad dat je PC niet meer reageert?

MP.

Ja al 80x ofzo!

Ik druk op pauze (ESC) en dan komt ie normaal gesproken op de menu,Maar bij mij is het soms dat ie ZWART blijft staan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...