js007 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik heb sinds kort san andreas weer geinstaleerd, ik ben dus aan het spelen op een nieuw game en ik moet mijn gsm opnemen dus ik druk op de tab toets, maar dan krijg ik een scherm met een mod programmatje ( dat ik zeker vroeger eens heb geinstaleerd) maar ik krijg het er niet af ,weet iemand hoe het moet Reageren
gta master 1 Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 probeer na te gaan waar je dat mod progamaatje hebt geinstalleerd en verwijder het. kun je het niet vinden?? ga in sa naar de instellingen en verrandr de telefoontoets naar een andere Reageren
js007 Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 probeer na te gaan waar je dat mod progamaatje hebt geinstalleerd en verwijder het.kun je het niet vinden?? ga in sa naar de instellingen en verrandr de telefoontoets naar een andere heb ik aemaal al geprobeerd user files doorzocht ook gekeken bij de plaats waa rhe tis geinstaleerd en ik heb de tab toets ook al veranderd maar de functie van die mode programmatje zit vast aan de funtie van de tab toets Reageren
Beagle Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Download noobmode, en run de unistaller. Als ie iets vraagt over "waar moet ik kijken?" zeg je je san andreas map. Want dat menutje is noobmode (Ik heb ff geen link wat internet gaat *** sloom. Grz, Beagle Reageren
js007 Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 ik moet een backup hebben van MAIN.scm en script.img en american.gxt heeft iemand die Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Welke versie van de main.scm, V1 of V2? Ik upload ze dus gewoon even allebei en kun je ze zelf pakken. V2_bestanden.rar V1_bestanden.rar american.rar Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Download noobmode, en run de unistaller. Als ie iets vraagt over "waar moet ik kijken?" zeg je je san andreas map. Want dat menutje is noobmode (Ik heb ff geen link wat internet gaat *** sloom.Grz, Beagle Noobmode download: hier Met noobmode kan je oorspronkelijk gta sa modden zegmaar, maar waarschijnlijk vervangt hij de TAB toets. Een mogelijkheid is om je SA opnieuw te installeren of gta_sa.set te verwijderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.