Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb sinds kort san andreas weer geinstaleerd, ik ben dus aan het spelen op een nieuw game en ik moet mijn gsm opnemen dus ik druk op de tab toets,

maar dan krijg ik een scherm met een mod programmatje ( dat ik zeker vroeger eens heb geinstaleerd)

maar ik krijg het er niet af ,weet iemand hoe het moet _O_

Geplaatst:

probeer na te gaan waar je dat mod progamaatje hebt geinstalleerd en verwijder het.

kun je het niet vinden?? ga in sa naar de instellingen en verrandr de telefoontoets naar een andere

Geplaatst:
probeer na te gaan waar je dat mod progamaatje hebt geinstalleerd en verwijder het.

kun je het niet vinden?? ga in sa naar de instellingen en verrandr de telefoontoets naar een andere

heb ik aemaal al geprobeerd

user files doorzocht

ook gekeken bij de plaats waa rhe tis geinstaleerd

en ik heb de tab toets ook al veranderd maar de functie van die mode programmatje zit vast aan de funtie van de tab toets

Geplaatst:

Download noobmode, en run de unistaller. Als ie iets vraagt over "waar moet ik kijken?" zeg je je san andreas map. Want dat menutje is noobmode ;) (Ik heb ff geen link wat internet gaat *** sloom.

Grz, Beagle

Geplaatst:
Download noobmode, en run de unistaller. Als ie iets vraagt over "waar moet ik kijken?" zeg je je san andreas map. Want dat menutje is noobmode ;) (Ik heb ff geen link wat internet gaat *** sloom.

Grz, Beagle

Noobmode download: hier

Met noobmode kan je oorspronkelijk gta sa modden zegmaar, maar waarschijnlijk vervangt hij de TAB toets.

Een mogelijkheid is om je SA opnieuw te installeren of gta_sa.set te verwijderen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...