Pmixer Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Hey Ik had een paar maanden geleden ook al iets gepost alleen daar kwam ik niet verder mee. Gta doet het niet meer er komt te staan RunDDL ofzoiets en alemaal fouten. Ik kan hem ook nergens in mijn systeem vinden maar als ik de cd er in stop kan ik hem niet installeren want hij staat al op de computer, ik kan hem ook niet "Uninstalleren". En ja ik heb gemod en ik heb savegames er in gezet maar dat kan het niet zijn.. want ik heb V1.0 met hoesjes en boekjes (zo'n heel boek) en erbij was direct toen die uitkwam voor pc dus ik kan wel modden. Ik heb Net nog Systeem Herstel op vista geprobeert alleen dat levert ook niks op. Wie kan me helpen!? Oh ja en nog 1 vraagje: Wat is de site voor dat programma waarmee je je computer inhoud kan zien met hoeveel intern geheugen je hebt en zo? Sorry voor 't lange verhaal. Pmixer dit lijkt me goed toch? Systeem -------------------------------------------------------------------------------- Fabrikant Packard Bell BV Model ISTART B2050 AIO Totale hoeveelheid systeemgeheugen 2,00 GB RAM Type computer 32-bits besturingssysteem Aantal processorcores 1 Geschikt voor 64-bits Ja Opslag -------------------------------------------------------------------------------- Totale grootte van vaste schijf/schijven 141 GB Schijfpartitie (C:) 94 GB beschikbaar (141 GB totaal) Mediastation (D:) Cd/Dvd Grafische weergave -------------------------------------------------------------------------------- Type beeldschermadapter NVIDIA GeForce 8400 GS Totaal beschikbaar grafisch geheugen 1023 MB Toegewezen grafisch geheugen 256 MB Toegewezen systeemgeheugen 0 MB Gedeeld systeemgeheugen 767 MB Versie van beeldschermadapterstuurprogramma 7.15.11.6925 Resolutie van hoofdbeeldscherm 1024x768 DirectX-versie DirectX 9.0 of nieuwer please help! Reageren
Pmixer Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 BIJ VOORBAART SORRY VOOR HET DUBBEL POSTEN! Waarom reageert er niemand of weet ineens niemand meer iets van Gta Sa Problemen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Een topic bumpen met een gegronde reden is in principe niet zo erg, maar als je na 2 dagen al ongeduldig wordt én ook nog begint te schreeuwen (hoofdletters) moet je niet verwachten dat men in de rij gaat staan om jou te willen helpen. Wij zijn gewoon een raar stelletje GTA-fans en geen experts op het gebied van alle problemen. Als iemand je post leest én ook nog een oplossing weet én bereidt is om je te helpen dan mag je al in je handen klappen. Dit forum biedt geen 100% garantie op hulp bij alle problemen. Dan sluit ik nog af met enkele tips: heb meer geduld informeer in de Computer Talk fora >klik< Succes Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Op deze site kun je kijken of je PC het wel aankan. Voor de rest zijn er drie mogelijkheden: A. Je CD is beschadigt B. Je hebt directX niet geïnstalleerd. C. Een .dll bestandje ontbreekt. De naam van dit bestandje kun je vinden in de warningmessage. Typ de naam van dat bestandje in bij google en je vindt genoeg downloads. Sla het op in de root van San Andreas (C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas) Reageren
Pmixer Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Op deze site kun je kijken of je PC het wel aankan.Voor de rest zijn er drie mogelijkheden: A. Je CD is beschadigt B. Je hebt directX niet geïnstalleerd. C. Een .dll bestandje ontbreekt. De naam van dit bestandje kun je vinden in de warningmessage. Typ de naam van dat bestandje in bij google en je vindt genoeg downloads. Sla het op in de root van San Andreas (C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas) hey Martyceha Super Bedankt ik ga het direct uitzoeken! Dit lijkt me goed tog? Systeem -------------------------------------------------------------------------------- Fabrikant Packard Bell BV Model ISTART B2050 AIO Totale hoeveelheid systeemgeheugen 2,00 GB RAM Type computer 32-bits besturingssysteem Aantal processorcores 1 Geschikt voor 64-bits Ja Opslag -------------------------------------------------------------------------------- Totale grootte van vaste schijf/schijven 141 GB Schijfpartitie (C:) 94 GB beschikbaar (141 GB totaal) Mediastation (D:) Cd/Dvd Grafische weergave -------------------------------------------------------------------------------- Type beeldschermadapter NVIDIA GeForce 8400 GS Totaal beschikbaar grafisch geheugen 1023 MB Toegewezen grafisch geheugen 256 MB Toegewezen systeemgeheugen 0 MB Gedeeld systeemgeheugen 767 MB Versie van beeldschermadapterstuurprogramma 7.15.11.6925 Resolutie van hoofdbeeldscherm 1024x768 DirectX-versie DirectX 9.0 of nieuwer emehh. Koe_Mongzu ofzoo.. die hoofdletters betekend voor de Moderators zodat ze weten dat ik dubbel post maar met reden! ik weet namelijk niet of je wel of niet mag dubbel posten op sommige fora's mag het namerlijk wel en anderen niet Misschien heb je het verkeerd begrepen maakt niet uit hoor Bewerkt: 13 oktober 2008 door Pmixer Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 emehh. Koe_Mongzu ofzoo..die hoofdletters betekend voor de Moderators zodat ze weten dat ik dubbel post maar met reden! ik weet namelijk niet of je wel of niet mag dubbel posten op sommige fora's mag het namerlijk wel en anderen niet Misschien heb je het verkeerd begrepen maakt niet uit hoor Ik mag dan contactlenzen dragen, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet kan lezen als het met gewone letters staat geschreven.Zoals je in >de regels van dit forum< kan lezen is dubbelpost niet toegestaan. Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat als je na een week nog geen reactie hebt gekregen dat je dan je topic weer even onder de aandacht wilt brengen. In zulke gevallen wordt het bumpen (en een eventuele dubbelpost) gedoogd. Reageren
Pmixer Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Dit Komt er te staan: RunDDL Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\PROFES~1\RunTime\10\50\Intel32\Ctor.dll Kan Opgegeven Module niet vinden Bewerkt: 13 oktober 2008 door Pmixer Reageren
MartyCeha Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Via deze site kun je .dll bestanden downloaden. In jou geval is dat Ctor.dll. Download Ctor.dll. Je moet dit bestand daarna unzippen en in de map C:\PROGRA~1\COMMON~1\INSTAL~1\PROFES~1\RunTime\10\50\Intel32\ plaatsen. Je zit nu diep in de Windows mappen dus ik zou maar goed uitkijken dat je niets per ongeluk verwijderd. Kopieer het bestandje dus naar die map. Als je een melding krijgt dat het er al staat, en dat je het dus moet vervangen óf niets er mee doen, moet je dat laatste kiezen. Is dat niet het geval, dan is alles in orde en kun je gewoon gaan spelen als het goed is Reageren
Pmixer Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Weer zo`n melding alleen dan dat ik alles afmoetsluiten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.