Talietje Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Ik wil een film afspelen die normaal gezien werkt maar het schermpje blijft zwart en het tijdbalkje blijft gwn bij 0 staan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Zitten er krassen op je DVD? Maak 'm is schoon met een vochtig doekje. Werkt de desbetreffende DVD op je TV? Heb je geen DVD-speler, werkt hij op iemand anders z'n computer/TV. MP. Reageren
Talietje Geplaatst: 11 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 het is geen dvd het is gewoon eenfilm bestandje (.avi) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) Heb je een Quiktime player? Ik had dat nodig voor beelden die ik had gefilmd met m'n camera. MP. Bewerkt: 11 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Jowx Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Verplaatst naar Computer Talk -> Software. Veel succes met het oplossen van het probleem.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 Gerbuik eens VLC Media Player daar heb je geen enkel probleem mee. Ik heb het zelf ook. En ik kan me niks fijners voorstellen voor Video's want het speelt alles als. Ik mag denk ik geen download geven. helaas Reageren
Dvt Geplaatst: 11 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2008 (bewerkt) Heb je de DivX codec geïnstalleerd? En @ hierboven: dacht het wel: VLC VideoLand download Bewerkt: 11 oktober 2008 door Dvt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.