Jump to content

Waar vind je de infernus?


chiller15

Recommended Posts

Ik raad je aan om dit topic eens te bekijken. Daar staan al genoeg tips waarmee je een Infernus kan bemachtigen. Deze zijn:

  • Bryce's infernus
    In deze missie krijg je een Infernus van Bryce en Bernie
  • Stevie's Car Theft
    Eén van de Car Theft's is een Infernus.
  • Race
    Start een Race van Brucie met een sportwagen (zoals de Turismo, die je hier kan vinden. En vaak zal één van je tegenstanders een Infernus hebben. Let op: dit is wel meestal pas vanaf dat je de race voor de 2de keer speelt!
  • Multiplayer (GTA) Race
    Start in de multiplayer van GTA IV een (GTA) Race, en kies bij 'Supercars' de Infernus.
  • Zoek de auto op straat
    Zoek gewoon een Infernus op straat. Als je zelf in een sportwagen rond rijd dan heb je meer kans dat je de Infernus tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

kan je bij brucies races dan wel die autos jatten , want bij mij kun je die deur niet open doen :?

Dat hangt er waarschijnlijk vanaf op welk moment je het doet. Ik denk zelf dat je gewoon een paar schoten op hem moet lossen om de Infernus te bemachtigen oftewel: Tijdens de race pomp je de bestuurder van de Infernus vol met lood en dan pak je de Infernus, maar pas op dat je de auto niet laat ontploffen en probeer dus voor hem te gaan rijden en dan op zijn voorruit te schieten dan beschadig je de auto het minste! Daarna is de race afgelopen (en heb je dus verloren :D) en dan kan je je Infernus naar je parkeervak toerijden of eerst nog even Pay 'n Sprayen als hij een lelijke kleur heeft of ontzettend erg is beschadigd maar bedenk wel dat als je hem opslaat en even gaat spelen dat hij dan ook automatisch weer heel wordt!

Even een tip voor als je de USJ's gaat doen, ga altijd eerst saven voordat je een jump doet waarvoor je bijvoorbeeld een Infernus nodig hebt of een andere snelheidsduivel anders loop je kans om deze te verliezen. Zo is er een USJ dat je van het ene naar het andere eiland moet springen, ik ben daardoor 2 Infernussen misgelopen en daarom wil ik je die tip meegeven, dit geldt trouwens ook voor andere dingen met mooie/snelle auto's, eerst saven!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...