jancoCJ Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 hey ik heb de mod carspawner aleen hoe krijg je hem op het spel? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Hier heb je iets aan, denk ik. Owja, voertuigen die aan rails gebonden zijn, kun je niet spawnen, doe je het wel, dan crasht je SA(meestal). Bij sommiuge mensen lukt het om deze voertuigen te spawnen, maar het is op eigen risico. MP. @ hieronder:Ik heb er geen verstand van, ik lees veel op het forum en ik heb gewoon de zoekfunctie gebruikt. Bewerkt: 12 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Basssss Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Hier heb je iets aan, denk ik.Owja, voertuigen die aan rails gebonden zijn, kun je niet spawnen, doe je het wel, dan crasht je SA(meestal). Bij sommiuge mensen lukt het om deze voertuigen te spawnen, maar het is op eigen risico. MP. Ik geloof dat je bij die treinvoertuigen in de buurt van rails moet zijn. (Zo kun je dus ook een tram op de rails zetten en ermee rijden. Maar dat heb ik alleen nog maar gezien in SAMP) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Hier heb je iets aan, denk ik.Owja, voertuigen die aan rails gebonden zijn, kun je niet spawnen, doe je het wel, dan crasht je SA(meestal). Bij sommiuge mensen lukt het om deze voertuigen te spawnen, maar het is op eigen risico. MP. Ik geloof dat je bij die treinvoertuigen in de buurt van rails moet zijn. (Zo kun je dus ook een tram op de rails zetten en ermee rijden. Maar dat heb ik alleen nog maar gezien in SAMP) Als je een voertuig spawnt die op een Rails rijd CRASHT SA dus niet doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.