Jump to content

ontploffende hotdogkraampjes


TZG

Recommended Posts

soms als ik rondreed en ik uit de bocht vloog, knalde ik tegen een hotdogkraapmje aan en toen ik explodeerde ie :bonk: Maar laatst keek ik eens goed en toen zag ik aan de achterkant een klein rood gasflesje zitten. en inderdaad, schiet je er bijvoorbeeld op dan knalt het hele kraampje uit elkaar :D

ik vond het wel grappig. sorry als het al bekend was :$

Link to comment
Delen op andere websites

soms als ik rondreed en ik uit de bocht vloog, knalde ik tegen een hotdogkraapmje aan en toen ik explodeerde ie :bonk: Maar laatst keek ik eens goed en toen zag ik aan de achterkant een klein rood gasflesje zitten. en inderdaad, schiet je er bijvoorbeeld op dan knalt het hele kraampje uit elkaar :D

ik vond het wel grappig. sorry als het al bekend was :$

Was inderdaad al bekend ja ^_^

Maar wel leuk om te doen. En erg realistisch. En dan hebben ze er geen sneeuw bij gedaan, de afzetters :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit wist je misschien ook al maar toch: als je vanaf een afstandje op de hotdogverkoper richt bij heli tours, zal hij neer vallen, en ongeveer 50% van de tijd zal hij daarbij iets doen waardoor het kraampje ontploft, word soms ook benoemd als zelmoord hotdog verkoper, heel vaag, probeer het maar, het werkt vaak.

Link to comment
Delen op andere websites

wat ik altijd doe , is er zachtjes tegen aan rijden, gegeven moment zakt het hotdogkraampje door de grond, en stuitert ie , een bug ja .. en dan ontploft ie eens.. tikkende tijdbom :puh:

Hmmm dat moet ik ook maar eens proberen.... :D

Dit wist je misschien ook al maar toch: als je vanaf een afstandje op de hotdogverkoper richt bij heli tours, zal hij neer vallen, en ongeveer 50% van de tijd zal hij daarbij iets doen waardoor het kraampje ontploft, word soms ook benoemd als zelmoord hotdog verkoper, heel vaag, probeer het maar, het werkt vaak.

Hmm dit wist ik nog niet :bonk:

Gaan we even testen..... en gelijk kijken of we dat tegen de politie kunnen gebruiken hahaha :schater:

:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...