Jump to content

Schottler


Alphaxus

Recommended Posts

Beste Niko's,

ik ben nu ebzig met de drug deliveries van Jacob, en ik haal de Schottler-delivery altijd net niet.

Nu heb ik wel eens de weg van wikigta gebruikt, maar die schijnt niet echt te werken omdat ik hem waarschijnlijk fout doe.

Kan iemand voor mij een SnapMap maken met de WIKIGTA weg voor deze missie? _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de route die je GPS je voorschrijft volgen, maar meestal zal je dan net te laat bij de koper aankomen. Volg daarom volgende beschrijving: sla wanneer je de steeg verlaat meteen links af. Vervolgens de eerste straat links, blijf rechtdoor rijden tot je de twee wegen die omhoog leidden hebt gehad, sla dan meteen rechts af om naar beneden te rijden. Nu volgt de eerste straat links, langs het Schottler Medical Center. Neem als laatste de straat naar rechts om op een grote weg te komen. Rijd nu zo snel als je kan het kleine 'straatje' naast de snelweg in om in de tunnel uit te komen.

Probeer de bochten eens heel scherp te nemen en Luister niet naar je GPS.

Als Het dan niet lukt. Kan je eventueel een andere route proberen.

Ik weet zelf ff niet moer hoe hij helemaal verloopt ik heb die missie al zolang geleden gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ongeveer de route die je moet afleggen:

scottlerdrugdeliveryyz7.th.png

Het is inderdaad een moeilijke missie, maar probeer vooral je ogen op de weg te houden, en niet op je kaart, zodat je geen botsingen hebt waardoor je veel tijd verliest. Probeer desnoods bij bochten even te pauzeren (door op START te drukken) en een weg uit te stippelen, of kijken waar je moet afslaan etc.

Probeer de missie ook te starten op een klein beetje na half *. Dus bijvoorbeeld 8 uur 31. Zo zal je 29 ingame minuten (58 seconden) tijd hebben om naar Scottler te rijden. Als je bijvoorbeeld op 8 uur 44 start zal je maar 16 ingame minuten (32 seconden) tijd hebben.

Veel succes! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik mij herinner reed ik uit het steegje naar rechts Broker Dukes Expressway, dan de eerste rechts Sundance Street en dan aan de Plaza naar rechts Montauk Avenue. Een beetje omweg maar je kunt wel hoge snelheden halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Uitstappen is geen probleem. Een van de andere deliveries is de East Island City Tunnel, onder Franklin Street ergens in de bocht ter hoogte van de East Borough Bridge. Daar stapte ik altijd uit langs de weg boven de tunnel om dan naar beneden te springen tot net voor de ingang. Het laatste stukje ging dan al lopend.

In een andere auto ben ik nooit gestapt, ik vond die oude roestbakken veel te plezant om mee te rijden, dus of de missie mislukt als je een andere auto neemt weet ik niet, maar ik denk niet dat dat een probleem is. 't Is gelijk vesa zegt, instappen om de drugs te nemen en daarna ben je vrij om uw vervoer te kiezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik mij herinner reed ik uit het steegje naar rechts Broker Dukes Expressway, dan de eerste rechts Sundance Street en dan aan de Plaza naar rechts Montauk Avenue. Een beetje omweg maar je kunt wel hoge snelheden halen.

uitstappen mag wel want zo heb ik die missies gedaan.

ik ging er met een snelle wagen voorstaan, ging even in de roestbak stapte uit en reed er met de snelle wagen naartoe.

het kan echt, probeer maar :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik mij herinner reed ik uit het steegje naar rechts Broker Dukes Expressway, dan de eerste rechts Sundance Street en dan aan de Plaza naar rechts Montauk Avenue. Een beetje omweg maar je kunt wel hoge snelheden halen.

uitstappen mag wel want zo heb ik die missies gedaan.

ik ging er met een snelle wagen voorstaan, ging even in de roestbak stapte uit en reed er met de snelle wagen naartoe.

het kan echt, probeer maar :Y

Ik heb het geprobeerd maar bij mij blijft de tijd egt wel doorlopen als je uit de auto stapt. en aangezien er een paar deliverie's echt enorm krap zitten lijkt het me een beetje onwaarschijnlijk ;) maar als het bij jouw werkt heb je echt veel geluk (ik moet er nog drie ofzo:p)

Link to comment
Delen op andere websites

de tijd blijft wel doorlopen maar dat haal je wel weer in omdat de auto veel sneller is dan de krotten die je krijgt.

ik kon die ene waar je in een tunnel een pakje moet brengen niet halen en toen ik het probeerde met een andere auto lukte het wel. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...