Mister Fuji Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 Heeft er iemand nog een mooie GTA3-achtergrond? Zoiets à la dit plaatje van 8-Ball (alleen is deze dan van Vice City) Reageren
8-Ball Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Hier Achtergronden gemaakt van in de Exchange Missie via Ultimate Trainer, één is niet zo heel goed gelukt. Reageren
gta-unit Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) reclame verwijderd by BrokenTable Bewerkt: 1 april 2005 door BrokenTable Reageren
X-Zero Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) ¨mooie kom nu naar *** en op *** zit jij nu reclame te maken :blink: :blink: :blink: Edit By Brokentable: handig dat je de reclame dan in de quote laat staan... :-) Bewerkt: 1 april 2005 door BrokenTable Reageren
gta-unit Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 mag dat niet? sorry :unsure: Reageren
Renne Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) Idd, en hij doet het in al zijn posts <_< Bewerkt: 1 april 2005 door og lock Reageren
MrKooKie Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) Stop daar nu maar over hé kom met echte Achtergronden of kom nergens mee, [EDIT:] Mijn image word protected door Tripod.. <_< Een van Internet... [EDIT2:] OMG! Vergeten reclame, een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen... :lol: Bewerkt: 1 april 2005 door MrKooKie Reageren
Joriz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Natuurlijk is het het leukst om ze zelf te maken. Maar als je dat niet kan moet je toch even naar de echte kijken: http://www.rockstargames.com/grandtheftauto3/desktops/ Reageren
MrKooKie Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Natuurlijk is het het leukst om ze zelf te maken.Maar als je dat niet kan moet je toch even naar de echte kijken: http://www.rockstargames.com/grandtheftauto3/desktops/ Ik speel GTA III op de Playstation... Maar ik wil hem aansluiten om mijn PC en dan screens maken maar dat duurt nog wel even... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.