Jump to content

zwemmen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
ik weet al dat het mogelijk is om te zwemmen maar is het ook mogelijk om te duiken?

Kort gezegd: Nee. :)

In Gta: San Adnreas is dit wel mogelijk. :)

Overigens kun je niet oneindig zwemmen in Gta: VCS. Dit kun je pas na voltooiïng van de missie Beach Patrol.

MP.

@ hieronder: Mja. ^_^

Bewerkt: door MegaPilot
waarom eigenlijk?

Omdat dat niet kan. :7

Wil je het echt weten waarom het niet kan, stuur dan een mail naar Rockstar Games. :7

MP.

@ hierboven: Zoiets zullen ze niet vergeten. Het is een game die eigenlijk Exclusive was voor de PSP. Misschien kon de PSP het duiken niet aan. Iedereen weet dat VCS het maximum vergt van de PSP.

Geplaatst:
[iedereen weet dat VCS het maximum vergt van de PSP.

als je ziet hoeveel voertuigen daar in staan denk ik dat dat normaal is.

maar ik ben toch al blij dat je gewoon kunt zwemmen

Geplaatst:

Je hebt het duiken niet echt nodig lijkt me, voor dat kleine beetje zee end at stuk tussen de eilanden in, wat waarschijnlijk toch niet echt diep is. Ook heeft Rockstar er voor gekozen om geen collectables onder water te plaatsen zoals dat met San Andreas het geval is geloof ik, dus mij lijkt het niet zo een heel groot probleem dat je niet kan duiken. Het zwemmen is al een hele grote verbeteringen ten opzichte van Vice City en LCS.

Geplaatst:

is het al iemand opgevallen dat

alleen niet amerikanen kunnen zwemmen

cj afrobruine

vic kortgeknipte afrobruine

niko langharige rus

en de rest zijn allemaal amerikanen:)

als bruine racistich overkomt verbeter me:)

Is het al iemand opgevallen dat:

- Alleen niet Amerikanen kunnen zwemmen.

- CJ afrobruin.

- Victor Vance kortgeknipte afrobruin.

- Niko Bellic langharige Rus.

En de rest zijn allemaal Amerikanen. :)

Als bruin racistich overkomt verbeter me. :)

Ik verbeter je spellingsfouten. Maar goed, de link die je legt is totaal verkeerd. Rockstar had er gewoon niet aan gedacht om het personage te laten zwemmen. Of ze hadden geen tijd. Of... Zo kan je talloze redenen opnoemen. Maar de link die je legt tussen: Bruin en niet bruin; is verkeerd.

Geplaatst:
Is het al iemand opgevallen dat alleen niet-Amerikanen kunnen zwemmen?

- CJ afrobruin.

- Victor Vance kortgeknipte afrobruin.

- Niko Bellic langharige Rus.

En de rest zijn allemaal Amerikanen. :)

Als bruin racistisch overkomt verbeter me. :)

Ik verbeter je spellingsfouten. Maar goed, de link die je legt is totaal verkeerd. Rockstar had er gewoon niet aan gedacht om het personage te laten zwemmen. Of ze hadden geen tijd. Of... Zo kan je talloze redenen opnoemen. Maar de link die je legt tussen: Bruin en niet bruin; is verkeerd.

Als je dan verbetert, doe het dan goed.

Hij maakt verder geen onderscheid tussen huidskleur, hij maakt onderscheid tussen allochtoon en niet-allochtoon in Amerikaans opzicht. Waarom is dat verkeerd? De link is er absoluut en wie ben jij om te zeggen dat "Rockstar er gewoon niet aan had gedacht om het personage te laten zwemmen."?

Hij maakt verder geen onderscheid tussen huidskleur, hij maakt onderscheid tussen allochtoon en niet-allochtoon in Amerikaans opzicht. Waarom is dat verkeerd? De link is er absoluut en wie ben jij om te zeggen dat "Rockstar er gewoon niet aan had gedacht om het personage te laten zwemmen."?

Allochtoon/ niet-allochtoon, velen zeggen bruin/niet-bruin. De link van allochtoon/niet-allochtoon is er? Alsjeblieft zeg. Dan zou Rockstar allang een boete hebben gehad voor discriminatie. Wie ben ik om dat te zeggen? Ik heb nog de reden: - De PSP kan het niet aan. Wat wil je nou bereiken met deze discussie?

Allochtoon/ niet-allochtoon, velen zeggen bruin/niet-bruin. De link van allochtoon/niet-allochtoon is er? Alsjeblieft zeg. Dan zou Rockstar allang een boete hebben gehad voor discriminatie. Wie ben ik om dat te zeggen? Ik heb nog de reden: - De PSP kan het niet aan. Wat wil je nou bereiken met deze discussie?

Okee, drie dingen:

De link (=verband) is er, want op het moment dat je iets te weten komt dat ten opzichte van iets anders hetzelfde blijft is er een verband. Die constante is allochtoon kan zwemmen waar niet-allochtoon kan niet zwemmen tegenover staat: een verband (=link), om het maar even kortzichtig en schematisch weer te geven. En dit natuurlijk weer vanuit een Amerikaans oogpunt..

Ten tweede, discriminatie betekent dit:

dis·cri·mi·ne·ren -neerde, h gediscrimineerd discriminatie toepassen; achterstellen

Op het moment dat Rockstar ervoor kiest (wat mij onwaarschijnlijk lijkt, het is denk ik eerder toeval) om uitsluitend allochtonen te laten zwemmen stellen ze in wezen de niet-allochtonen achter op het gebied van zwemmen, maar of je dat echt achterstellen kunt noemen? Het zijn fictieve personen en ik denk niet dat zwemmen een must is in de maatschappij.

En tot slot, laten we even ons geheugen opfrissen met de definitie van een forum:

fo·rum het; o -s, fora

1 groep deskundigen die met het publiek discussiëren over een bep. kwestie: ~discussie

2 website waar over een bep. zaak kan worden gediscussieerd

Ö Inderdaad! Discussiëren! Ik wil hiermee een interessante discussie bereiken, of anders jou te laten inzien dat jouw (agressieve) post nergens voor nodig was!

Bewerkt: door 0gmo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...