Tsirapo Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Ik heb twee savegames en m'n eerste is 100% voltooid zonder cheats nu normaal gezien als je de 100% haalt krijg je de mogelijkheid oneindig veel ammo te vergaren[/font] het probleem bij mij is dat als ik dat doe en dan m'n spel save. Het wordt hersteld naar de normaal toegestane hoeveelheid als je nog geen 100% hebt. Ik vind dit zeer raar want het is uiteindelijk toch een optie die je moet kunnen benutten :S Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen? Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Weet je zeker dat je 100% hebt of heb je toch iets over het hoofd gezien?? Als het echt zo is, dan zul je helaas een nieuwe savegame moeten starten en overnieuw beginnen of een savegame downloaden die 100% heeft. Maar jij hebt een Xdoos 360 dus dat zal wel iets moeilijker zijn. Bewerkt: 12 oktober 2008 door GTAGijsso Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Dit is normaal hoor. De beloning is dat je oneindig veel ammo kan kopen, maar als je saved zal dit terugkeren naar de normale toegestane hoeveelheid. Geen bug dus, dit is helemaal normaal. Reageren
Tsirapo Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 wow dat is wel heel droog dan heb je er eigelijk niks aan om 100% te hebben buiten de eer xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.