Jump to content

Full Health Code


Klus

Recommended Posts

Ik voerde onlangs een code in voor WeaponTier1, een arsenaal wapens. Ik wou een Micro-SMG kopen en kocht het. Ik voerde daarna de Full Health code in, die ook je ammunation bijlaadt. Ik merkte echter op dat mijn Micro-SMG weg was en dat ik het oude wapen, dat van WeaponTier1 had. Hoe kan ik dit oplossen? Ik wil graag een Knife en een Micro-SMG i.p.v. een Baseballknuppel...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit komt doordat de Micro SMG bij een ander arsenaal behoort?

Anders moet je gewoon een Micro SMG kopen en een Knife zoeken...

EDIT: ik dacht dat het over SA ging maar in IV moet dat toch ook kunnen...

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat dit komt doordat de Micro SMG bij een ander arsenaal behoort?

Anders moet je gewoon een Micro SMG kopen en een Knife zoeken...

EDIT: ik dacht dat het over SA ging maar in IV moet dat toch ook kunnen...

Ik had een knife gevonden en gebruikte ze. Eens ik die Full Health code gebruikte, was er plotseling een Baseballknuppel? Mijn vraag is: Hoe behoud ik die knife ook als ik de Full Health code gebruik.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik dit oplossen? Ik wil graag een Knife en een Micro-SMG i.p.v. een Baseballknuppel...

Wat jij meemaakt is volkomen normaal. In GTA IV heb je twee soorten wapenarsenalen. De ene heet zogezegd 'advanced' (geavanceerd, beter) en de andere 'pour' (arm, minder, zwakker). Nu is het zo dat als je de Full Health + armor cheat gelijk het 'advanced' arsenaal krijgt toegewezen. Al je wapens die normaal gesproken onder het kopje 'pour' vallen zullen verdwijnen en je zult er alleen maar advanced wapens voor in de plaats krijgen. Nu is dat natuurlijk niet leuk als je net een wapen hebt gekocht die in een ander arsenaal ('pour') zit. Ik raad je dus aan, nu je toch al cheat deze verschillende codes te gebruiken:

"486 555 0100"

"486 555 0150"

De een zal je met een druk op de knop alleen maar wapens uit het 'advanced' arsenaal geven en de andere code zal je gelijk alle wapens uit het 'pour' arsenaal geven. Gelukkig kun je wel gedurende het spel wapens oppakken die tot een ander arsenaal behoren. Ik meende dat het met de Xbox gebeurde met de knop 'L1'. Kijk voor meer codes op de cheat pagina van WikiGTA.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...