Visser23 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Hey, Ik heb net mijn eerste signature gemaakt. Ik heb 2 versies. Ik wil graag dat jullie commentaar geven, zodat ik er beter in kan worden. Graag rates dus Versie 1: Versie 2: Versie 3: Versie 4 (te groot, zie eigenschappen! ): Bewerkt: 14 oktober 2008 door Visser23 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Oké, de Sig is simpel. De tekst is wel goed geplaatst, lettertype is goed. De kleur is ook goed, de V2 vindt ik het best gelukt. Je mocht wel de achtergrond een beetje vullen, maar de rest is goed voor je 1e Sig. Dus een 7.5/10 Goed gedaan. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Zou je kunnen aangeven hoe je dit hebt gemaakt? Het is namelijk erg eenvoudig. Maar voor hetzelfde geld heb je de achtergrond via 273 verschillende tut's gemaakt. Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Om eerlijk te wezen heb ik geen 1 tut gebruikt. Ik heb maar gewoon wat gedaan, en dit als resultaat. Maar, ik wou inderdaad de sig wat opvullen, maar als ik een plaatje wil uitknippen lukt dat voor geen meter @Hieronder: :$ Bewerkt: 12 oktober 2008 door Visser23 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Om eerlijk te wezen heb ik geen 1 tut gebruikt. Ik heb maar gewoon wat gedaan, en dit als resultaat.Maar, ik wou inderdaad de sig wat opvullen, maar als ik een plaatje wil uitknippen lukt dat voor geen meter Daar zijn die tut's ook voor jackson Reageren
game~skater Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 heey visser...al een tijdje neit meer gezien. maar daar zijn we neit voor ontopic: hij is best simpel, ik vind de eerste beter vanwege de tekst, de tweede is net alsof de inkt bijna opwas en toch hebt gedacht van laat ik hem uitprinten. maarja, de achtergrond vind ik ook wel mooi, misschien moet je er een render door heen blazen en een randje toevoegen. voor de rest is hij best mooi = 6.5/10 Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Bedankt voor de reacties, ik heb nu ook een Versie 3 neergezet. Alleen dat is een totaal andere signature. Kan iemand voor me raten? P.S: Hij is opgeslagen als JPG, dus minder kwalitatief Reageren
Hackman Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Die wil ik wel even voor je doen! Alvast vooraf wil ik je vertellen dat JPEG niet altijd ervoor zorgt dat de kwaliteit omlaag wordt gehaald, met mijn programma kan ik zelf instellen hoe laag de kwaliteit wordt en op die manier kan ik een JPEG-bestand net zo mooi maken als elk ander bestanden en er gaan wel heel veel KB's af! Kijk maar naar mijn signature, deze is ook als JPEG opgeslagen maar heeft toch nog een redelijke kwaliteit, ik weet niet precies hoe je de kwaliteit kan instellen met Photoshop maar ik weet wel zeker dat anderen je dat wel kunnen uitleggen. De achtergrond van je signature vind ik een beetje grijs-achtig. Ik kan niet goed uitleggen wat er precies aan mankeert alleen dit is wel simpel te verhelpen door wat met het Contrast te knoeien en niet op te slaan als JPEG aangezien je nog niet weet hoe je de kwaliteit kunt behouden. De render (IV) zit een beetje saai in het midden en doet verder weinig, je hebt er dus met andere woorden weinig mee gedaan bijvoorbeeld een mooi glansje eromheen. De tekst vind ik voor de eerste keer wel goed gemaakt alleen ook daar had je er wel een mooie filter over kunnen gooien, heel makkelijk en iedereen kan het, zelf ik! Verder heb je geen border maar het kan natuurlijk ook zijn dat je niet weet hoe je die moet maken, ik zou gewoon als ik jou was wat tutorials gaan volgen zoals een full sig tut en daarna andere tuts die je dan verwerkt in je signatures en dan uiteindelijk als je veel uithoudingsvermogen hebt wordt je net zo goed als Jon-asses (of nog beter). Naja, ga veel tuts volgen en succes met Photoshop! Reageren
2fast{0} Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Ik wou nog even wat kwijt, je signatures, ja daar zal ik mijn mening niet over uiten omdat ze nogal simpel zijn. Maar ik wil je wel helpen beter te worden, daarvoor zal ik je wat plekken geven waar je goed terecht kan! Om je achtergrond op te vullen gebruik je meestal brushes, omdat je brushes maken niet wilt doen denk ik kun je het beste gewoon naar deviantart.com gaan en dan in de zoek balk in toetsen 'CS3 brushes', daar zoek je een aantal leuke uit, en je gebruikt ze vervolgens in photoshop. Met een brushe kun je niet alleen de achtergrond op vullen, je kan ook je tekst zichtbaarder laten maken, of gezelliger. Je kan daarmee ook, wat naar mijn mening 1 van de belangrijkste dingen is om een goeie signature te krijgen, is om je renden in te blenden, dat kan al makkelijk door je brushes iets over je render hier en daar te laten lopen, in de tijd dat jij leert zul je meerdere manieren ontdekken, maar ga er maar van uit dat inblenden 1 van de grootste positieve resultaten zijn van het vak. http://deviantart.com (Brushes downloaden) Nu heb je al een achtergrond en waarschijnlijk een ingeblende render, je kun dit dan afmaken door een goeie of gezellige font te gebruiken, die kun je downloaden op www.dafont.com, waar je 1000den fonts hebt, zo kun je altijd wel de geschikte vinden en ben je bijna altijd wel tevreden, ook geeft dit weer een positief effect aan je signature! http://www.dafont.com (Fonts downloaden) Nu rest alleen nog het leren van het maken van signatures, hiervoor raad je aan om gewoon hier op GTAForum bij een aantal tutorials te beginnen, zo leer je nieuwe trucjes, en ga je die verder en meer gebruiken waardoor je dingen onder de knie krijgt, ik raad je dit dan ook aan om zo af en toe te doen, het helpt echt, vooral als je een leuke gevonden hebt, misschien is de tutorial van .Levi. dat hij uitlegt hoe je een plaatje uit knipt nog het handigst, zo kun je je uitgeknipte plaatje (een render) mooi in je signature kwijt, en je kan hem gelijk in blenden zodat je plaatje niet lijk alsof hij geplakt is! http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=12222 (Tutorial van .Levi. over het uitknippen van een render) Naast dit ben ik altijd nog op MSN beschikbaar! Edit: Hierboven, wat je zegt over JPEG is niet bepaald waar, je kunt hem het beste als .PNG opslaan, zo is hij niet te groot en verlies je ook niet veel kwaliteit. Daarnaast is het wel waar dat je via Photoshop de KB's omlaag kan werken met JPG, maar dat is niet moeilijk. Je slaat hem op als JPG, en dan voer je een naam in en klik je op 'opslaan', nu krijg je een nieuw venstertje waarmee je een pijltje kan verschuiven van 0 tot en met 12. Bewerkt: 19 oktober 2008 door 2fast{0} Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.