Jump to content

geen internet meer ná driver update

Recommended Posts

Geplaatst:

Goede middag,

Ik had laatst audio problemen met mijn game (18 WoS). Na een tip op mijn pc RaderSync gedownload, die automatisch de juiste drivers voor me zoekt. Ik heb dus een aantal drivers gedownload en geïnstalleerd, aangezien ik me pc moest herstarten wist ik niet zeker meer, of ik nou die Nvidia driver (van moederbord) had geïnstalleerd (voor netwerk, audio enz.) dus toch maar weer geïnstalleerd, het setup menu kwam mij bekend voor, maar toch maar het zekere voor het onzekere genomen. Ik herstarten nogmaals mijn pc en vervolgens geen internet, meteen de laptop gepakt en aangesloten, wel internet, dus ik ben bang dat ik mijn internet-kaart naar de filistijnen heb geholpen. Heb nog gekeken of ik een dubbele driver tegenkwam maar nee. Geluid en me pc doen het overigens nog goed, op het internet na dan... Wat ben ik ook weer slim bezig. Bij deze hoop ik dat iemand mij zo spoedig mogelijk veder kan helpen, aangezien internetten op een oude laptop bijna onmogelijk is en ik het voor school ect. me netwerk toch nodig heb.

Alvast bedankt.

Geplaatst:
systeem herstel. Je kunt je netwerk kaart echt niet kapot maken door een foute driver te installeren.

Gaan me save games en andere bestanden dan niet verloren?

Geplaatst:
systeem herstel. Je kunt je netwerk kaart echt niet kapot maken door een foute driver te installeren.

Nee, de computer verandert niks aan je bestaande bestanden.

Geplaatst:

Nee, de computer verandert niks aan je bestaande bestanden.

Het is gelukt, internet doet het weer :). Kan het kloppen dat die updates wel verloren zijn gegaan? Want volgens mij zie ik ze niet staan op me computer. Is het dan ook nog aan te raden om deze weer te installeren?

Geplaatst:
waarvoor zijn die drivers nodig dan?

een update voor moederbord, geluid, netwerk en nog voor mijn processor. Deze wil ik juist proberen omdat bij een game het geluid steeds kraakt.

Geplaatst:

Zoek ze zelf even op het internet, ga gewoon naar de sites van de makers van dat spul en dan vind je het wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...