cheetha Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 ik weet niet wat voor nut deze zijmissie heeft en wat speel er je er mee vrij en kan je ook zulke poppetjes recruteren Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 ik weet niet wat voor nut deze zijmissie heeft en wat speel er je er mee vrij en kan je ook zulke poppetjes recruteren Je moet deze missies doen op elk eiland, en elke heeft dan ook zijn eigen beloning. Portland: De Avenger motor. Staunton Island: Geen geld betalen als je bent opgepakt (Busted) Shoreside Vale: "Hero Grab"-outfit De "poppetjes", de Avenging Angels-leden dus, kun je recruteren door er heen te lopen terwijl je het Avenging Angel's fatigues aan hebt. Je drukt dan op de -toets, of op de R3-toets. Dit lid van de Avenging Angels zal je nu achterna lopen, ongeacht wat je doet. Hij zal je pas niet meer volgen wanneer je de missie faalt, of wanneer hij 't hoekje om gaat. Wanneer je nog een ander lid van de Avenging Angels tegenkomt kun je langszij stoppen, hij zal vervolgens instappen en netzoals de eerste overal naartoe volgen. Bovendien lijkt me dit topic toch meer iets voor in Missie Hulp, waarbij ik 'm bij deze dan ook even heen verplaats. Reageren
wupie Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 waar kun je de missie eigenlijk starten Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 waar kun je de missie eigenlijk starten Je kunt te missie starten na de missie Frighteners van Salvatore. Je krijgt na deze missie het outfit van de Avenging Angels, het Avenging Angel's fatigues. Je moet je Avenging Angel's outfit aan doen en je naar een lid van de Avenging Angels begeven. Wanneer hij je aanspreekt moet je op de -toets [PSP], of op de R3-toets [PS2] drukken om de missie te starten. Veel voorkomende locaties: Portland: El-Train station in Chinatown. Staunton Island: Belville Park. Aan de noord & west zijde van het park en bij de brandweerkazerne en Hog's & Cog's. Shoreside Vale: Witchita Gardens (Wijk met al die flats) Kaartje: Erop klikken voor de grote versie.. Reageren
wupie Geplaatst: 12 november 2008 Rapport Geplaatst: 12 november 2008 waar kun je de missie eigenlijk starten Je kunt te missie starten na de missie Frighteners van Salvatore. Je krijgt na deze missie het outfit van de Avenging Angels, het Avenging Angel's fatigues. Je moet je Avenging Angel's outfit aan doen en je naar een lid van de Avenging Angels begeven. Wanneer hij je aanspreekt moet je op de -toets [PSP], of op de R3-toets [PS2] drukken om de missie te starten. Veel voorkomende locaties: Portland: El-Train station in Chinatown. Staunton Island: Belville Park. Aan de noord & west zijde van het park en bij de brandweerkazerne en Hog's & Cog's. Shoreside Vale: Witchita Gardens (Wijk met al die flats) Kaartje: Erop klikken voor de grote versie.. damk je het is me helemaal duidelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.