-ThUnDeR- Geplaatst: 24 mei 2004 Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Hoe komt het als ik een tijdje speel of soms aardig snel dat hij disconnect ? :angry: Ik baal hier echt van ! <_< Reageren
djvinnie Geplaatst: 24 mei 2004 Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Hoe komt het als ik een tijdje speel of soms aardig snel dat hij disconnect ? :angry: Ik baal hier echt van ! * Kheb de gtavc niet legaal *, ligt het daar aan ? <_< Heb geduld, ik heb vernomen dat MTA o.4 erg snel uit komt Reageren
-ThUnDeR- Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Hoe komt het als ik een tijdje speel of soms aardig snel dat hij disconnect ? :angry: Ik baal hier echt van ! * Kheb de gtavc niet legaal *, ligt het daar aan ? <_< Heb geduld, ik heb vernomen dat MTA o.4 erg snel uit komt Ligt het aan MTA 0.3 dan ? Reageren
Arjen Geplaatst: 24 mei 2004 Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Het kan liggen aan je internet verbinding. Maar ik weet niet of ik verder mag helpen, omdat je een niet legale versie hebt. Reageren
Le Freak Geplaatst: 24 mei 2004 Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Hoe komt het als ik een tijdje speel of soms aardig snel dat hij disconnect ? :angry: Ik baal hier echt van ! <_< Meestal ligt dat aan de server. Je word dus gekicked.. Je bent volgens mij nooit zomaar disconnected Reageren
Arjen Geplaatst: 24 mei 2004 Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Nee. Als je gekickd word komt er automatisch te staan dat je werd gekickt. Reageren
-ThUnDeR- Geplaatst: 25 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2004 Hoe komt het als ik een tijdje speel of soms aardig snel dat hij disconnect ? :angry: Ik baal hier echt van ! <_< Meestal ligt dat aan de server. Je word dus gekicked.. Je bent volgens mij nooit zomaar disconnected Nee ik wordt niet gekickt.. gewoon connecten. ......... 10sec.. blabla Reageren
-ThUnDeR- Geplaatst: 25 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2004 Effuh om precies te zijn: Connecting... Connected. Server Game Mode: Stunt Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec) Reageren
djbob Geplaatst: 25 mei 2004 Rapport Geplaatst: 25 mei 2004 Als je illegale versie heb kan mta niet! :o Reageren
djvinnie Geplaatst: 25 mei 2004 Rapport Geplaatst: 25 mei 2004 hoe weet je dat nou cker, ik denk dat er genoeg programma's zijn die dat kunnen verhelpen! Reageren
Arjen Geplaatst: 25 mei 2004 Rapport Geplaatst: 25 mei 2004 Als je illegale versie heb kan mta niet! :o Uhm. Ik had ook de illegale en daar werkte het net zo op als bij de legale. Maar als je "timed out" moet je gewoon weer opnieuw inloggen. Reageren
Le Freak Geplaatst: 25 mei 2004 Rapport Geplaatst: 25 mei 2004 Effuh om precies te zijn:Connecting... Connected. Server Game Mode: Stunt Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec) Heb je spaties in je naam? Reageren
Arjen Geplaatst: 25 mei 2004 Rapport Geplaatst: 25 mei 2004 Nee. Dan komt er te staan: Whit space is not allowed in this server. Please change your name. "naam" has been kicked from the game. Reageren
Siender Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 Nee. Dan komt er te staan:Whit space is not allowed in this server. Please change your name. "naam" has been kicked from the game. ik heb dat nooit gehad B) Reageren
Arjen Geplaatst: 30 mei 2004 Rapport Geplaatst: 30 mei 2004 Dan heb je geen spatie in je naam <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.