Furi0uz Geplaatst: 31 mei 2004 Rapport Geplaatst: 31 mei 2004 Om het simpel te zeggen: - Dit kan aan de server liggen, overbelasten, te hoge pings, server down, of wtf dan ook... - Check je inet verbinding, die wil ook weleens wegvallen of vertragen... - Te lang nix doen wil ook weleens voor deze message zorgen... - MTA 0.3 -> Beta versie is het dus nog, niet alle fouten zijn verholpen... Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 Ik heb pas sinds kort me aangemeld op deze site, en meteen mta gedownload. Daarna heb ik Alseeingeye gedownload (de trial-versie) die servers opzoekt waarop je kan meespelen. Dan krijg ik een lijstje van 4 servers, en bij allemaal krijg ik: Connecting... Disconnect (delay after blahblah of zoiets. En dan kan je het na 10 seconden weer proberen. ik heb dat 15 minuten lang gedaan en toen lukte het nog niet. Wat is dat dan precies? (ik weet niet zoveel van servers en ip-adressen en zo :rolleyes: , dus praat niet te ingewikkeld Reageren
8-Ball Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 Ik heb pas sinds kort me aangemeld op deze site, en meteen mta gedownload. Daarna heb ik Alseeingeye gedownload (de trial-versie) die servers opzoekt waarop je kan meespelen. Dan krijg ik een lijstje van 4 servers, en bij allemaal krijg ik:Connecting... Disconnect (delay after blahblah of zoiets. En dan kan je het na 10 seconden weer proberen. ik heb dat 15 minuten lang gedaan en toen lukte het nog niet. Wat is dat dan precies? (ik weet niet zoveel van servers en ip-adressen en zo :rolleyes: , dus praat niet te ingewikkeld 4 servers? heb je wel de nieuwste mta versie gedownload? die staat hier (naam MTA:VC v0.3r2) wel eerst de oude verwijderen! Reageren
Arjen Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 Ik heb pas sinds kort me aangemeld op deze site, en meteen mta gedownload. Daarna heb ik Alseeingeye gedownload (de trial-versie) die servers opzoekt waarop je kan meespelen. Dan krijg ik een lijstje van 4 servers, en bij allemaal krijg ik:Connecting... Disconnect (delay after blahblah of zoiets. En dan kan je het na 10 seconden weer proberen. ik heb dat 15 minuten lang gedaan en toen lukte het nog niet. Wat is dat dan precies? (ik weet niet zoveel van servers en ip-adressen en zo :rolleyes: , dus praat niet te ingewikkeld Heb je MTA:VC of GTA3:MTA. Want niemand speelt haast GTA3:MTA Bij MTA:VC vind je meer dan 150 servers. Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 IK heb mta:vc, de legale versie. Maar ik zal wel de nieuwste versie :rolleyes: van mta ff downlooien Reageren
Arjen Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 had je dan 0.2 ofzo???? *Zucht* ... Daar gaat het eigenlijk niet zo om hè. Maar als hij de nieuwste versie heeft zal alles wel goed verlopen. :rolleyes: Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 Ja is best wel irritant dat disconnecten Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 Wanneer komt versie 0.4 uit van mta; ik word de heletijd gedisconnect Reageren
Ironfist Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 dat weten we nog niet... ongeveer de hele MTA community wacht daarop en niemand(behalve de makers) weten wanneer precies... Reageren
Arjen Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 Wanneer komt versie 0.4 uit van mta; ik word de heletijd gedisconnect Het is op 90%. Dus nu nog de testfase en dan is het klaar. Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Geplaatst: 30 juni 2004 Mooi. Enne hoe krijg je die sterren links in beeld? Duiden die je rank aan of zoiets? :blink: Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 Mooi. Enne hoe krijg je die sterren links in beeld? Duiden die je rank aan of zoiets? :blink: Ja, hoe meer berichtjen je post hoe meer sterren je krijgt. Ik weet niet precies bij welk bericht je je eerste ster krijgt. Volgens mij bij de 25. :unsure: Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 neej ik kreeg bij de 100 berrichten pas een ster Reageren
8-Ball Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 ja, de 25 was nog de oude toen bij de 50 berichten super leed werd! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.