Warrior Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Ik heb een demo gedownload van Europa Unisversalis 3. Ik wil dit spel gaan kopen binnenkort maar nu wou ik de demo opstarten en dan krijg ik een foutmelding. Er staat dat ik 128 mb video geheugen nodig maar ik heb een NVIDIA GeForce4 Ti 4200 en als ik het goed heb is dit een 128mb videokaart. Maar hoezo werkt hij niet bij mij op de computer? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Misschien ondersteund de game je videokaart niet? Het is namlijk een behoorlijke oude. En wacht op Empire: Total War. Komt op 6 fabruari uit en is veel beter dan EU3. Heeft tenminste echte veldslagen met 10.000 man . Reageren
Warrior Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Okee dus dan moet ik toch echt een nieuwe kopen? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik denk dat als je een Geforce 4 in je pc'tje hebt, dat dan je andere hardware ook nogal oud is. Het is dus zinloos om alleen een nieuwe videokaart te kopen dan. Een nieuwe pc is een beter optie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.