KoenKucharek Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) hoe krijg k deze mod als cj inplaats van die drugsdealer? http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=197 Bewerkt: 12 oktober 2008 door KoenKucharek Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Ehmm, Niet? Als die mod niet zo is, Kan het ook niet.. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Jah tuurlijk moet dat lukken Reageren
Beagle Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Ja, het kan wel Als je even in het downloadarchief staat kan je de BC7Mod vinden. Installeer het. Nu kan je jezelf veranderen in verschillende skins van iedereen in SA. Verander jezelf in een drugsdealer. En in installeer die mod. Klaar BTW: Unmountable Tijmen, leuke Sig Grz, Beagle Bewerkt: 13 oktober 2008 door Beagle Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ja, het kan wel Als je even in het downloadarchief staat kan je de BC7Mod vinden. Installeer het. Nu kan je jezelf veranderen in verschillende skins van iedereen in SA. Verander jezelf in een drugsdealer. En in installeer die mod. Klaar BTW: Unmountable Tijmen, leuke Sig Grz, Beagle ik snap niet wat je bedoeld Reageren
Crypteq Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Grz, Beagleik snap niet wat je bedoeld hij bedoelt: download (mijn) mod: link en installeer het. dan download je de mod van de drugsdealer, en die installeer je ook. dan start je het spel, druk op F5 om het BC7Mod-menu te voorschijn te halen. dan ga je naar: Player option >>> Skin changer >>> peds. dan zoek je net zo lang totdat je de drugsdealer hebt gevonden. PS: als je het makkelijker wilt, dan wil ik wel snel een script maken, dat als je op een knop drukt dat je de drugsdealer word. Als je dat wilt stuur dan ff een PB. BC7 Bewerkt: 14 oktober 2008 door BC7 Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Grz, Beagleik snap niet wat je bedoeld hij bedoelt: download (mijn) mod: link en installeer het. dan download je de mod van de drugsdealer, en die installeer je ook. dan start je het spel, druk op F5 om het BC7Mod-menu te voorschijn te halen. dan ga je naar: Player option >>> Skin changer >>> peds. dan zoek je net zo lang totdat je de drugsdealer hebt gevonden. PS: als je het makkelijker wilt, dan wil ik wel snel een script maken, dat als je op een knop drukt dat je de drugsdealer word. Als je dat wilt stuur dan ff een PB. BC7 ok ik snap het Reageren
Beagle Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Wat is er beter dan het uit gelegd krijgen door de echte maker van de BC7 mod, BC7 Ongeveer hetzelfde wat we zeiden, alleen hij legt even uit hoe je met de BC7 mod om moet gaan Grz, Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.