bramboy Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Mijn specs: Computer Fabrikant: Packard Bell BV Computermodel: EasyNote MZ36 Computernaam: PC_VAN_BRAM Systeemtype: X86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: Packard Bell BV Model: EasyNote MZ36 BIOS Fabrikant: Packard Bell BIOS Model: Phoenix NoteBIOS 4.0 Release 6.1 Processor Model: Intel® Celeron® M CPU 520 @ 1.60GHz Kloksnelheid: 1599 MHz Geheugen Grootte: 1918 MB RAM Harde schijf Bestandstype: NTFS Grootte: 141,04 GB Vrije ruimte: 84,42 GB Videokaart Model: ATI RADEON XPRESS 200M Series Beeldprocessor: ATI Radeon Xpress Series (0x5A62) Geheugengrootte: Onbekend Drivers: atiumdag.dll,atiumdva.dat,atitmmxx.dll, versie 6.0.5275.0 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Algemeen PnP-beeldscherm Schermresolutie: 1280x800 Kleurkwaliteit: 32-bits Frequentie: 59 Hz Geluidskaart Fabrikant: IVT Corporation Model: Bluetooth SCO Audio DirectX Versie: 10.0 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Basic Versie: 6.0.6000 Service Pack: Onbekend Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Alvast bedankt Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Link Kijk daar maar even, GTA San Andreas aanklikken ne je hebt her resultaat Mijn gegevens met de aanbevolen systeemvereisten: Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb het eens vergeleken met aanbevolen systeemeisen en ik ben er bijna zeker van dat hij er op kan draaien. Medium kwality kan hij zeker aan. Over High kan ik me niet uitspreken. MP. Edit: Over Tha Hawk gekeken. Bewerkt: 12 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
bramboy Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 bedankt, me sys zou wel aan moeten kunnen maar toch... iederekeer weer als ik een new game wil loaden loopt ie vast -.- SA en VC toch bedankt jullie 2 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) bedankt, me sys zou wel aan moeten kunnen maar toch... iederekeer weer als ik een new game wil loaden loopt ie vast -.- SA en VC toch bedankt jullie 2 Een "New game" kun je toch niet laden? Heb je al een savegame geïnstalleerd? (Misschien heb je een savegame van de verkeerde Versie gedwonload.) MP. Edit: Als er bij het opstarten van SA rechts onderin niks staat, dan heb je Versie 1. Zie je rechts onderin Version 2 staan, dan heb je Versie 2. Heeft er dus niks mee te maken. Bewerkt: 12 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Videokaart Model: ATI RADEON XPRESS 200M Series Beeldprocessor: ATI Radeon Xpress Series (0x5A62) Geheugengrootte: Onbekend Drivers: atiumdag.dll,atiumdva.dat,atitmmxx.dll, versie 6.0.5275.0 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Het zou kunnen dat dit komt door te weinig geheugen op je grafische kaart, minimaal 64 MB en aanbevolen is 128 MB of hoger. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Videokaart Model: ATI RADEON XPRESS 200M Series Beeldprocessor: ATI Radeon Xpress Series (0x5A62) Geheugengrootte: Onbekend Drivers: atiumdag.dll,atiumdva.dat,atitmmxx.dll, versie 6.0.5275.0 Gegenereerd door Flitskikker InfoTool Het zou kunnen dat dit komt door te weinig geheugen op je grafische kaart, minimaal 64 MB en aanbevolen is 128 MB of hoger. Ik zie dat het een nieuwe PC is. Deze zou dan tog een redelijk goede videokaart hebben? MP. @ hieronder: 'k Heb je filmpje bekeken, hier heb ik nog nooit over gehoord. Edit: @ bramboy: Btw, weet je nu hoe groot je viedeokaart is? Niet letterlijk bedoeld. Edit: 'k Wist niet dat het daaraan kon liggen. Bewerkt: 12 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
bramboy Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) zo gaat het... als ik op new game druk dan loopt ie vast Bewerkt: 12 oktober 2008 door bramboy Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Zo te zien heb je ook veel te veel processen tegelijk aan staan. Sluit alle programma's af die je niet nodig hebt om SA te spelen, dus ook Windows Sidebar. Gewoon Windows + GTA San Andreas en verder geen poespas en hutsefrutsjes. Probeer het dan nog eens. Succes Edit: Verwijder ook even het bestand gta_sa.set in de GTA San Andreas User Files map (te vinden bij je Documenten) om je instellingen weer op normaal te zetten. Reageren
bramboy Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Zo te zien heb je ook veel te veel processen tegelijk aan staan. Sluit alle programma's af die je niet nodig hebt om SA te spelen, dus ook Windows Sidebar. Gewoon Windows + GTA San Andreas en verder geen poespas en hutsefrutsjes. Probeer het dan nog eens. Succes ik (me ouders) heb(ben) nog een vista, die kan wel met alle "poespas en hutsefrutsjes" werken en die is nog slechter dan me laptop :S Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Ik kwam dit nog tegen, dit zou het ook kunnen verklaren: Tja, Home Basic. Dan kan ik het me wel een beetje voorstellen, want die versie is echt een standaardversie en vooral bedoelt voor mensen die weinig achter de pc zitten en deze vooral gebruiken voor internet en Word. Als je wil gamen, moet je toch wel Home Premium. Ik weet dus niet zeker over het daaraan ligt, maar ik denk het wel. Reageren
bramboy Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Ik kwam dit nog tegen, dit zou het ook kunnen verklaren:Tja, Home Basic. Dan kan ik het me wel een beetje voorstellen, want die versie is echt een standaardversie en vooral bedoelt voor mensen die weinig achter de pc zitten en deze vooral gebruiken voor internet en Word. Als je wil gamen, moet je toch wel Home Premium. Ik weet dus niet zeker over het daaraan ligt, maar ik denk het wel. :o F*ck .. drm dus.. ok dankje en wat mij part : Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.