Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom dubbele topics en waarom dubbelposts met weinig informatie? Even los daarvan, waarom ben je zelf niet op zoek gegaan. Dit forum heeft een zoekfunctie waar je honderden keren een antwoord zou kunnen vinden op je vraag. Daarnaast zijn er nog sticky's waar je altijd terecht kunt en waar je gegarandeerd een antwoord gevonden zou hebben. Verder zijn er nog 'belangrijke modding topics' die bovenaan in dit scherm staan die je ook gegarandeerd verder zouden helpen. Ik ga iemand die geen enkele moeite doet om zelf ergens achter te komen niet veel verder helpen. Het enige wat ik ga doen is je hier naartoe verwijzen en je de tip meegeven in het vervolg eerst zelf wat rond te kijken voor je domme vragen stelt. :tu:

Geplaatst:
Waarom dubbele topics en waarom dubbelposts met weinig informatie? Even los daarvan, waarom ben je zelf niet op zoek gegaan. Dit forum heeft een zoekfunctie waar je honderden keren een antwoord zou kunnen vinden op je vraag. Daarnaast zijn er nog sticky's waar je altijd terecht kunt en waar je gegarandeerd een antwoord gevonden zou hebben. Verder zijn er nog 'belangrijke modding topics' die bovenaan in dit scherm staan die je ook gegarandeerd verder zouden helpen. Ik ga iemand die geen enkele moeite doet om zelf ergens achter te komen niet veel verder helpen. Het enige wat ik ga doen is je hier naartoe verwijzen en je de tip meegeven in het vervolg eerst zelf wat rond te kijken voor je domme vragen stelt. :tu:

hij ik heb iets best doms gedaan ik heb eg zeker 30 mods in gta3.img gezet met imgtool en ik start het spel op en er komen geen van die auto in het spel ik heb al veel geprobeert maar ik snap er helemaal niks meer van kan iemand vertelle hoe ik nu die mods goed er op kan zette want ik om er eg niemer uit

Geplaatst:

Als je dingen vervangt hoef je geen rebuild archive te doen. Alleen als je iets toevoegt of verwijdert ;) Scheelt weer wat tijd :puh:

Grz, Beagle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...