KillerZero86 Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Ik ben op zoek naar een plaats/site waar ik een nieuwe zwarte front plate voor mijn psp kan kopen weet iemand waar dit kan? P.S: Als dit om welke reden dan ook onder warez valt gooi het topic dan maar dicht! Reageren
IV trailer Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Ik keek effe op google en ik kreeg op psp face plate genoeg hits. Bewerkt: 12 oktober 2008 door IV trailer Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 maar de meesten verkopen ze niet nieuw, en ik wil graag een nieuwe. Kan je me een link geven dan van 1 die je gevonden had? Reageren
IV trailer Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 (bewerkt) Pardon. Volgens mij zoekgeschiedenis had ik zelf ook op front plate gezocht. anyway staat er wel een site bij met hele mooie plates. Wellicht niet de orginele maar mooi zijn ze wel. http://www.consoleshop.com/home.php?cat=293 Bewerkt: 12 oktober 2008 door IV trailer Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 heeft er iemand ervaring met consoleshop.com? ik ben altijd een beetje angstig om iets opt net te kopen Reageren
Rullez Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Ikzelf heb er geen ervaring mee, maar wat vrienden van mij wel. Zo heb ik een vriend die heeft zijn Xbox 360 verbouwd en van die site heeft hij zijn onderdelen. Ook heb ik een vriend die daar zijn games koopt, heb er nog nooit klachten over gehoord. Dus het zal wel oké zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.