Jump to content

Online!


Hackman

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik wil graag IV online spelen alleen het probleem is dat de kabel die wij bij onze router hebben amper 1 meter is en dus veel te kort. Nu zei Visser tegen mij dat ik dan een Ethernetkabel moest hebben alleen waar kan ik deze krijgen en hoe duur zijn deze dingen en kan ik ze ook dichtbij waar mijn huis woont kopen?

Ik wil dus een lange (10 meter ongeveer) en zo goedkoop mogelijke Ethernetkabel die het liefst te krijgen is in de buurt van de provincie Groningen.

Waarom niet draadloos? Omdat dit volgens Visser een beroerde manier is omdat het internet dan vaak uitvalt en dat soort irritante zaken dus draadloos is bij mij zeker géén optie!

Alvast bedankt van jullie lieve Hackman! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alles hier via draadloos internet, ook de ps3 en ik heb nergens last van hoor, gewoon een kwestie van je netwerk goed beveiligen.

Waarom vind jij/Visser dat zo beroerd dan?

Als je een kabel van 10 meter wil moet je aan een bedrag van 10 á 15 euro denken.

Zoek ook eens op Google, daar heb ik deze prijzen vandaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alles hier via draadloos internet, ook de ps3 en ik heb nergens last van hoor, gewoon een kwestie van je netwerk goed beveiligen.

Waarom vind jij/Visser dat zo beroerd dan?

Als je een kabel van 10 meter wil moet je aan een bedrag van 10 á 15 euro denken.

Zoek ook eens op Google, daar heb ik deze prijzen vandaan.

Precies,

ik heb ook gewoon draadloos, maar geen problemen!

Groetjes,

Mematox

Link to comment
Delen op andere websites

Koop gewoon dit:

Internet via stopcontact

of een van deze andere merken:

Stopcontactinternet bij Bol.com

Ik heb hem thuis ook, drie stuks zelfs.

Je hebt er twee nodig, en het werkt als volgt:

  1. Je doet er een in het stopcontact, en stopt de internetkabel van de router er in
  2. Dan doe je de tweede in het stopcontact, en stopt de internetkabel van de console er in
  3. De twee apparaten maken automatisch contact via het stroom netwerk en je hebt dus internet overal waar je hebben wil, zonder een hele bedrading in huis, en zonder draadloos internet!

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alles hier via draadloos internet, ook de ps3 en ik heb nergens last van hoor, gewoon een kwestie van je netwerk goed beveiligen.

Waarom vind jij/Visser dat zo beroerd dan?

Het was Visser zijn idee, ik was het niet! :{

Naja, ik wil wel draadloos proberen maar mijn Ps3 werkt niet echt goed mee, bij de netwerk instellingen staat internet met kabel en ik zou niet weten hoe je dat moet wijzigen zodat het wel kan.

Dat is dus de reden dat draadloos er bij mij even niet in zit maar als jij weet hoe ik dat kan verhelpen hoor ik het graag!

Koop gewoon dit:

Internet via stopcontact

of een van deze andere merken:

Stopcontactinternet bij Bol.com

Ik heb hem thuis ook, drie stuks zelfs.

Je hebt er twee nodig, en het werkt als volgt:

Je doet er een in het stopcontact, en stopt de internetkabel van de router er in

Dan doe je de tweede in het stopcontact, en stopt de internetkabel van de console er in

De twee apparaten maken automatisch contact via het stroom netwerk en je hebt dus internet overal waar je hebben wil, zonder een hele bedrading in huis, en zonder draadloos internet!

Sorry maar ik zie even niet hoe dit allemaal in zijn werking gaat... Volgens mij heb ik géén 2 kabels (alleen ééntje van mij router geval die dus maar 1 meter lang is), en ik heb toch liever wel met draad aangezien ik hierboven al heb gezegd dat de instellingen op "kabel" staat en ik weet niet hoe ik dat moet wijzigen.

Zal verder wel weer aan mij liggen maar ik hoop dat jullie me weer kunnen helpen! :D

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

In de handleiding van de PS3 staat hoe je de instelling kan veranderen van kabel naar wireless.

Maar nu heeft het nog geen zin om je PS3 over te zetten naar wireless omdat je geen wireless netwerk hebt.

Dus zal je PS3 dit niet vinden en geen verbinding kunnen maken naar buiten.

Ikzelf speel ook volledig wireless thuis en ook bij mij zijn er geen tot weinig problemen.

Niet anders als anderen dus ik denk dat Visser wellicht uit zijn persoonlijke ervaring sprak maar ik deel deze ervaring dus helemaal niet :D

De optie van DVT is een prima optie echter veel duurder als het kopen van een 10m lange kabel.

Deze kabels zijn in elke computerwinkel te krijgen dus ook vast bij jou in de buurt.

Anders kan je ze ook via het internet bestellen dus er zijn opties genoeg.

Voor de prijs moet je even zelf op onderzoek gaan.

Ga eens informatie vragen bij de winkels, kijk eens op internet zoals eerder in dit topic gezegd.

Succes in ieder geval en ik hoop dat je wat met deze info kan :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je thuis een draadloos netwerk heb en je wilt je ps3 daarmee verbinding laten maken, doe je dat als volgt:

Ga in je ps3 menu naar instellingen-->netwerkinstellingen-->instellingen internetverbinding.

Vervolgens kies je voor draadloos, voer je het eventuele netwerk wachtwoord in en hij verbind met het netwerk.

Moet je uiteraard thuis wel een draadloos netwerk hebben :D

Link to comment
Delen op andere websites

In de handleiding van de PS3 staat hoe je de instelling kan veranderen van kabel naar wireless.

Maar nu heeft het nog geen zin om je PS3 over te zetten naar wireless omdat je geen wireless netwerk hebt.

Dus zal je PS3 dit niet vinden en geen verbinding kunnen maken naar buiten.

Ikzelf speel ook volledig wireless thuis en ook bij mij zijn er geen tot weinig problemen.

Niet anders als anderen dus ik denk dat Visser wellicht uit zijn persoonlijke ervaring sprak maar ik deel deze ervaring dus helemaal niet :D

De optie van DVT is een prima optie echter veel duurder als het kopen van een 10m lange kabel.

Deze kabels zijn in elke computerwinkel te krijgen dus ook vast bij jou in de buurt.

Anders kan je ze ook via het internet bestellen dus er zijn opties genoeg.

Voor de prijs moet je even zelf op onderzoek gaan.

Ga eens informatie vragen bij de winkels, kijk eens op internet zoals eerder in dit topic gezegd.

Succes in ieder geval en ik hoop dat je wat met deze info kan :tu:

Bedankt voor je bericht, hier kan ik echt iets mee (wil niet zeggen dat ik de andere posts niet waardeer!). Ik kan nu bijna gaan spelen alleen ik moet een soort van SSID invoeren, mijn vraag is: Wat is dat precies en waar kan ik deze vinden? Daar vraagt hij namelijk naar...

I.p.v Scannen heb ik ook een keer op Automatisch geklikt en toen wou hij dat ik op een of andere AOSS knop drukte, waar kan ik deze vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Okee jongens, ik kan nu online alleen wil ik nog een paar dingen weten namelijk het volgende:

- Wat kunnen mensen behalve mijn Nickname nog meer van mij zien?

- Hoe wijzig ik mijn naam omdat ik bijvoorbeeld een hoofdlettertje ben vergeten?

Als jullie me hier nog even mee kunnen helpen zou ik jullie erg dankbaar zijn!

Ik heb nu trouwens draadloos, verder er nog geen problemen mee gehad! :)

Mijn PSN is trouwens hack4man aangezien Hackman als bezet was maar deze vind ik ook wel goed als er nog even een hoofdlettertje bij kan. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een nieuwe PSN naam wilt, zul je een nieuw PSN account aan moeten maken.

Verder zien mensen alleen datgene wat jij invult, waaronder dus je PSN naam.

Op je PSN profiel zijn dan je naam te zien, eventuele extra's over je jezelf en de talen die je spreekt.

En gefeliciteerd dat je online bent :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een nieuwe PSN naam wilt, zul je een nieuw PSN account aan moeten maken.

Verder zien mensen alleen datgene wat jij invult, waaronder dus je PSN naam.

Op je PSN profiel zijn dan je naam te zien, eventuele extra's over je jezelf en de talen die je spreekt.

En gefeliciteerd dat je online bent :dans:

Inderdaad, hangt er vanaf hoeveel je invult in je profiel.

Een hoofdletter aan je naam veranderen zal denk ik niet gaan, omdat de namen hack4man en Hack4man hetzelfde zijn, het is dus niet echt hoofdlettergevoelig, al zal je wel verschijnen met een hoofdletter, als je ook een hoofdletter had ingevuld. Wat je wel kan doen is een heel nieuw account met een nieuwe naam maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een nieuwe PSN naam wilt, zul je een nieuw PSN account aan moeten maken.

Verder zien mensen alleen datgene wat jij invult, waaronder dus je PSN naam.

Op je PSN profiel zijn dan je naam te zien, eventuele extra's over je jezelf en de talen die je spreekt.

En gefeliciteerd dat je online bent :dans:

Inderdaad, hangt er vanaf hoeveel je invult in je profiel.

Een hoofdletter aan je naam veranderen zal denk ik niet gaan, omdat de namen hack4man en Hack4man hetzelfde zijn, het is dus niet echt hoofdlettergevoelig, al zal je wel verschijnen met een hoofdletter, als je ook een hoofdletter had ingevuld. Wat je wel kan doen is een heel nieuw account met een nieuwe naam maken.

Naja, wat maakt mij een hoofdlettertje uit? Niet ontzettend veel...

Dit heeft meer te maken met Multiplayer dus verplaatst...

Sorry, ik zal het nooit meer doen. :N

Het enige wat ik nu eigenlijks nog mis is een paar mensjes om mee samen te spelen. :dans:

EDIT: Ik kan nu in Zombie veranderen met onderbroek. :D

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...