Jump to content

Online!

Hackman

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Als je mensen zoekt om toe te voegen, kijk dan hier even

Die ene link van jou loopt dood...

Ik heb trouwens nóg een vraag namelijk deze:

- Ik heb nu even gespeeld en geld verdient en toen was ik level hoger alleen nu ben ik opeens weer level 0!

- Hoe kan ik zien wanneer ik een level hoger ben?

Deze dingen zou ik graag willen weten, alvast bedankt!

EDIT: Hoe zit het trouwens precies met geld?

- Er stond een keer 1000 needed for next level maar mijn level gaat niet omhoog

- Kan je level ook omlaag gaan als je te veel verliest bijvoorbeeld?

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:

Nu moet ie het doen:P Klik!

Als je een rank hoger bent krijg je dat aan het einde van het spel te zien, hoe het kan dat je ineens weer rank 0 bent weet ik niet, iig slaat ie het alleen op als je de game afmaakt en niet tussendoor stopt volgens mij.

En als je teveel geld verliest kan je voor zover ik weet niet een rank naar beneden gaan, en je gaat een rank omhoog als je het bedrag wat daar voor nodig is verzameld heb.

Geplaatst:

Hij bedoelt dit topic. Overigens kan je iedereen toevoegen die z'n PSN-ID in z'n profiel heeft ingevuld he. ;)

- Ik heb nu even gespeeld en geld verdient en toen was ik level hoger alleen nu ben ik opeens weer level 0!

Waarschijnlijk heb je je PS3 afgesloten terwijl het aan het laden was, dan zal namelijk je geld niet toegevoegd worden. ;) Maar gelukkig gaat het over een klein bedragje. Sommigen verdienen soms $100 000 of meer, en dan zijn ze het kwijt doordat het hun PS3 vastloopt.

Het kan ook een bugje zijn, soms gebeurt het dat je rank reset naar 0, maar dat is dan meestal opgelost door je spel/PS3 eens te herstarten. ;)

Na elk spel zal je een lijst zien met hoeveel deaths/kills/... iedereen heeft en hoeveel geld iedereen verdient heeft. Vanonder zal dan ook staan '$ *** need for next level' of iets dergelijks. Dan moet je dus nog zoveel geld verdienen. Als je een level gestegen bent, zal er staan 'Rank Increased, new clothing available' of iets dergelijks. Dan zal je rank dus gestegen zijn, én je zal nieuwe kleding krijgen. :puh:

Dan komt dat waarschijnlijk omdat je niet genoeg geld verdient hebt. Even $ 1000 of meer verdienen, en je zal een rank stijgen. ;)

Neen, dat kan niet. ;)

Geplaatst:

Hij bedoelt dit topic. Overigens kan je iedereen toevoegen die z'n PSN-ID in z'n profiel heeft ingevuld he. ;)

Waarschijnlijk heb je je PS3 afgesloten terwijl het aan het laden was, dan zal namelijk je geld niet toegevoegd worden. ;) Maar gelukkig gaat het over een klein bedragje. Sommigen verdienen soms $100 000 of meer, en dan zijn ze het kwijt doordat het hun PS3 vastloopt.

Het kan ook een bugje zijn, soms gebeurt het dat je rank reset naar 0, maar dat is dan meestal opgelost door je spel/PS3 eens te herstarten. ;)

Na elk spel zal je een lijst zien met hoeveel deaths/kills/... iedereen heeft en hoeveel geld iedereen verdient heeft. Vanonder zal dan ook staan '$ *** need for next level' of iets dergelijks. Dan moet je dus nog zoveel geld verdienen. Als je een level gestegen bent, zal er staan 'Rank Increased, new clothing available' of iets dergelijks. Dan zal je rank dus gestegen zijn, én je zal nieuwe kleding krijgen. :puh:

Dan komt dat waarschijnlijk omdat je niet genoeg geld verdient hebt. Even $ 1000 of meer verdienen, en je zal een rank stijgen. ;)

Neen, dat kan niet. ;)

Heel erg bedankt! :tu: Ik ben trouwens vergeten te zeggen dat ik al kleding draag die iemand op mijn level niet hoort te dragen, van een hoger level dus... en dan staat er bij kleren bijvoorbeeld bij broek van: 8/5 en dat klopt dus niet helemaal! Verder wil ik iedereen in dit topic heeeeeeeeel erg bedanken voor de hulp. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...