Jump to content

carupgrade command

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een carupgrade command aleen de car komt er pas na 24 uur ik wil hem hebbe dat hij er gelijk is kan iemand mij helpe zo ja alvast bedankt (de gm is van pen1 gechanged)

Bewerkt: door [SFP]MOH
Geplaatst:

Dan moet je de juiste tijd instellen bij de timer die de carupgrade uitvoerd, post wellicht enige code zodat we je verder kunnen helpen.

Geplaatst:
Dan moet je de juiste tijd instellen bij de timer die de carupgrade uitvoerd, post wellicht enige code zodat we je verder kunnen helpen.

dit is de link van de code : http://pastebin.com/f628d07da

wie mij wilt en kan helpen ben ik erg dankbaar ik heb het al geprobeerd maar lukt mij niet goed

Geplaatst:

DestroyVehicle(house+1);

CreateVehicle(HouseInfo[house][hVec],HouseCarSpawns[house][0],HouseCarSpawns[hou

se][1],HouseCarSpawns[house][2],HouseCarSpawns[house][3],HouseInfo[house][hVcol1]

,HouseInfo[house][hVcol2],420000);

SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD6, "Your new vehicle has been delivered -$21000");

Geplaatst:
DestroyVehicle(house+1);

CreateVehicle(HouseInfo[house][hVec],HouseCarSpawns[house][0],HouseCarSpawns[hou

se][1],HouseCarSpawns[house][2],HouseCarSpawns[house][3],HouseInfo[house][hVcol1

]

,HouseInfo[house][hVcol2],420000);

SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD6, "Your new vehicle has been delivered -$21000");

waar moet ik het neerzetten _O_ ?

Geplaatst:

Niet neerzetten, weghalen! Verander die 420000 in de code naar bijvoorbeeld 30 (ik neem aan dat in je script in seconden, en niet in milliseconden geteld wordt).

Geplaatst: (bewerkt)

Mij is het gelukt, hoe werkt het bij de /carcolor command? Op dezelfde manier?

Bewerkt: door Scofield6
Geplaatst:

hmm dat snap ik wel mmaaruh moet ik het gewoon ertussen zetten of wat (ben niet zo slim :duh: )

Niet neerzetten, weghalen! Verander die 420000 in de code naar bijvoorbeeld 30 (ik neem aan dat in je script in seconden, en niet in milliseconden geteld wordt).

En een dubbelpost is nergens voor nodig.

Geplaatst:

En een dubbelpost is nergens voor nodig.

sorry voor dubbele post maar kan iemand het nog aub 1x makkelijker uitleggen :schater::schater::D

Geplaatst:
Heb geduld, ga je weer dubbelposten.

ja sorry ben bezig met een goede server te make vandaar

ja dat zegt iedereen

Geplaatst:
Heb geduld, ga je weer dubbelposten.

ja sorry ben bezig met een goede server te make vandaar

ja dat zegt iedereen

-_- ik meen het ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...