Sandra Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 (bewerkt) Ook goede servers/scripters zullen geduld moeten hebben. Maargoed, kan je je 'OnPropUpdate()' callback eens op pastebin kunnen zetten? Bewerkt: 20 oktober 2008 door =>Sandra<= Reageren
[SFP]MOH Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ook goede servers/scripters zullen geduld moeten hebben.Maargoed, kan je je 'OnPropUpdate()' callback eens op pastebin kunnen zetten? waarvoor heb je die dan nodig sandra? het is toch gewoon de command die ik op pastabin heb gezet uit mijn 1e post? Reageren
Sandra Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Nou, ik heb dat stuk op pastebin eens doorgelezen, maar ik zie geen timer staan (SetTimer(.....) Ik zie wél (op regel 312 in pastebin)een regel staan die de een andere functie start namelijk: OnPropUpdate(); Ik ben wel benieuwd wat er allemaal in die callback staat. Misschien dat daar een timer staat die jij dan zou kunnen aanpassen zodat je niet 24 uur hoeft te wachten op je auto. Reageren
[SFP]MOH Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Nou, ik heb dat stuk op pastebin eens doorgelezen, maar ik zie geen timer staan (SetTimer(.....)Ik zie wél (op regel 312 in pastebin)een regel staan die de een andere functie start namelijk: OnPropUpdate(); Ik ben wel benieuwd wat er allemaal in die callback staat. Misschien dat daar een timer staat die jij dan zou kunnen aanpassen zodat je niet 24 uur hoeft te wachten op je auto. hmm sorry als ik zoek krijg ik verschillende OnPropUpdate in het scherm ik kan je wel 1 hint geve misschien heb je er wat aan de gm = penlv miss wil jij even kijken als je wilt ben ik je super dankbaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.