Otis B Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Hé, wie weet welk bestand je moet 'replacen' om chroom erin te zetten, zodat alle auto's glimmen. Dus welk bestand (en in welke map dat bestand staat) je dan voor chrome.bmp moet vervangen? :huh: Reageren
Wauzie Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Daar is volgens mij geen bestand voor, iedere auto heeft zijn eigen textuur, je moet ieder textuur bij ieder auto dan verandern :o Reageren
Otis B Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 hoe kom je bij de textures van een auto zelf????? :huh: Reageren
Eclipse Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Als er een .dff van een auto is (bijv. sabre.dff) is er ook een .txd van de auto (sabre.txd)..Daar zitten alle textures in ...Je kan ze d'r uithalen met ViceTXD Reageren
Otis B Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Maar in welke map staan dan bijv. de aparte bestanden sabre.dff en sabre.txd? Bijv. ergens in models ofzo?? of in data? :blink: Reageren
Wauzie Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Geplaatst: 2 april 2005 Die bestanden staan in de models map in het bestand gta3.img, open deze met de img tool en zoek de bestanden. Exporteer ze en textuur ze opnieuw. Reageren
Otis B Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Kun je zo ook die bruin/grijze randen in de lijnen van de auto's weghalen? Of moet je dat weer op een andere manier doen? Reageren
Eclipse Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Waar zitten die "Randen" volgens jou? :huh: Ik weet niet wat je bedoeld. Reageren
Otis B Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 http://gta-action.planet-multiplayer.de/co...rs/infernus.jpg Reageren
Otis B Geplaatst: 3 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Sorry, voor het dubbelposten en dat het plaatje zo achterlijk groot is, maar daar ben ik nog niet zo handig in (ga niet in dit topic uitleggen hoe dat moet). De bruin/grijze randen om de wielkasten bedoel ik. Dus dat de lak mooi egaal word (zoals in de meeste mods) Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 Jah dit kan idd. Kijk die is de textuur van de infernus zoals je misschien al wist. Maak gewoon alle lijnen wit en ze zijn weg . Alleen weet ik wel niet of dit wel zo'n mooi effect heeft. Reageren
PatrickW Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 omdat we het toch toevallig over glimmende auto's hebben. Op he engelse forum kwam ik iets ontzettend leuks tegen http://www.mm2x.com/upload/files/GTAVC_d3d8.zip Daarin zit een d3d8.dll file die je in de VC folder moet zetten. ( bij de .exe dus) Als je het spel daarna weer opstart, glimmen de auto's ontzettend mooi, ( helaas de poppetjes ook). Er worden wel wat problemen mee gemeld, dus het kan zijn dat het niet voor iedereen werkt, maar dan heb je dus pech.... Hopelijk gaat willyboy, de maker van dit moois, het nog verder uitbouwen en mooier maken... Ik wilde jullie dit niet onthouden... Als iemand een paar leuke screens met dit ding wil posten... graag.... Reageren
Wauzie Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 (bewerkt) Ok, dat ga ik testen. Ik post zo screens. EDIT: mijn complimenten aan willyboy Bewerkt: 4 april 2005 door Wauzie Reageren
bjorn13 Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 ja ziet er mooi uit en zeker die rooie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.