kelwin Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 kan iemand me alsjeblieft uitleggen hoe je de cheats van medal of honor allied assault invoerd, bedankt alvast Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 12 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2008 Je hebt ten eerste de snelkoppeling nodig die op je bureaublad staat. Klik hier met je rechtermuisknop op, ga naar 'eigenschappen' en zoek vervolgens naar het veld 'Doel'. Als het goed is, moet zich hier de directory naar de .exe bevinden, waarmee het spel gestart wordt. Plaats achter deze directory een spatie en achtereenvolgend het volgende commando: +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1. Het geheel wordt dan: "C:\Program Files\EA Games\MOHAA\MOHAA.exe" +set ui_console 1 +set cheats 1 +set thereisnomonkey 1. Start nadien het spel, open de console met ~ en voer de gewenste cheat in. Reageren
kelwin Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ok , thanks en hoe van medal of honor pacific assault Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Laat antwoord, sorry. Heb je hier wat aan? Ik heb een Print Screen moeten maken aangezien je van die site niet kunt kopieëren. Reageren
kelwin Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 sorry megapilot maar dat is van medal of honor allied assault spearhead Reageren
Dvt Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 sorry megapilot maar dat is van medal of honor allied assault spearhead Mss zijn die dan hetzelfde? Reageren
kelwin Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2008 ik kan alleen heats invoeren in utiplayer kep versie 099 ik krijg de onsole niet aan in SP off topi :toetsen bord doet het niet goed andaar dat soigee letters issen in de tekst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.