Jump to content

GTA IV of GTA4


[B]ig [S]moke

GTA  

57 leden hebben gestemd

  1. 1. Gta iv of Gta4

    • GTAIV
      47
    • GTA4
      7


Recommended Posts

waarom heet het eigenlijk gta iv als gta 3 2 delen geleden was. dan zou dit gta 6 moeten zijn

Ik denk dat ze er wat dingen tussen hebben gedaan, en dus een naam hebben gegeven. Vice City heeft zijn eigen naam, San Andreas ook. GTA III niet. Ik denk dat ze dus die telling wel telkens weer oppakken, maar er ook delen tussen doen die niks met de telling te maken hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe Gta Iv.

Waarom?

Omdat ik het fijner vind klinken dan gta 4.

GTA Vice City en GTA San Andreas zijn gemaakt op de engine van GTA III dus eigenlijk zijn het "dochtergames" van GTA III. GTA IV heeft ook echt een GTA IV engine, dus het volgende game dat R* uitbrengt met de engine van GTA IV zal ook niet GTA V noemen, maar bvb GTA Las Vegas (knoem maar wat hoor :7 )

wtc :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is nogal een serieuze vraag. Of er een poll aan most worden verboden is een andere kwestie, maar op deze vraag kan ook een serieus antwoord worden gegeven.

Het antwoord is nogal simpel. Het is namelijk geen van beide. De officiële naam is namelijk Grand Theft Auto IV. Hoe je het afkort is meer een eigen keuze. Al wordt zover ik weet GTA4 als afkorting het meest gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

ach ik zie de lol er wel van in ;)

Ik schrijf GTA 4 maar zeg GTA IV.

Beetje onlogisch.. ^_^

Maar, ik zie er helemaal het nut niet van in, ondanks het bericht van Joriz. Hoezo wil iemand nu weten wat er het meest gesproken/geschreven wordt. Dat weet je toch zelf ook wel?

Je zit in het GTA IV forum, als je dat kunt lezen als je begint.

En ik neem aan dat je GTA VIER zegt.

Zo nutteloos :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...