nnnnnn Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik heb een vraag. Zitten de hidden interiors er expres of perongeluk in. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik heb een vraag.Zitten de hidden interiors er expres of perongeluk in. Expres. Een interior is eigenlijk een soortvan binnenkant van een geboud. zie ook: WikiGTA.org Reageren
nnnnnn Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 ik bedoelde eigenlijk is het expres dat je die kan bereiken. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik heb een vraag.Zitten de hidden interiors er expres of perongeluk in. Expres. Een interior is eigenlijk een soortvan binnenkant van een geboud. zie ook: WikiGTA.org Nee, dat was zijn vraag niet. Oké, even On-Topic: Ze zijn er gewoon per-ongeluk gekomen, omdat ze die shops hebben geplaatst. Komt dat, dus ik denk gewoon per-ongeluk! Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik heb een vraag.Zitten de hidden interiors er expres of perongeluk in. Expres. Een interior is eigenlijk een soortvan binnenkant van een geboud. zie ook: WikiGTA.org Nee, dat was zijn vraag niet. Oké, even On-Topic: Ze zijn er gewoon per-ongeluk gekomen, omdat ze die shops hebben geplaatst. Komt dat, dus ik denk gewoon per-ongeluk! oh ik snapte de vraag verkeerd Reageren
K.O. Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Of ik snap de vraag ook verkeerd, of de interiors zijn juist met opzet in de spelwereld gezet. Voor bepaalde cutscenes wilden de makers een locatie hebben die nog niet bestond. Ze creëerden deze dus ergens in een andere hemel zodat ze het personage er naartoe konden laten teleporteren voor cutscenes. Dit zorgde er ook voor dat het interieur niet zichtbaar zou zijn, dit zou immers maar lelijk zijn: een interieur ergens in de lucht. Rockstar had er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om alle interieurs onder de grond te plaatsen, maar ze hebben gekozen voor meerdere 'werelden' waar ze de interieurs konden dumpen. De interieurs zijn dus met opzet in het spel gezet. De interieurs die niet gebruik worden voor cutscenes zijn er ook met opzet in gezet, maar de cutscenes waarvoor ze nodig waren zijn er uitgeschrapt. De manier waarop je de diverse interieurs kan bezoeken, dat in de meeste gevallen gebeurt via de Ganton Gym glitch of een andere plek die niet helemaal solid is, is echter geen opzet. Dit zijn gewoon bugs die in het spel zijn blijven zitten; die niet gevonden zijn in de testfase. De optie om ze buiten cutscenes en zonder mods ze te bezoeken is dus per ongeluk in het spel terecht gekomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.