Janssen111 Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Hee ik had een vraagje hoe kun je je eigen nummers luisteren, want als ik ze bij die map zet (weet niet precies de naam meer maar die naast gallery) en als ik dan in game zit, en dan op die zender zet. krijg ik gewoon een zender van dat spel amerikaanse bullshit ofzo , weet iemand iets : ) thnx uu Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Je zal waarschijnlijk de play mode op ''Radio'' hebben staan. Als je deze op ''Random'' of "Sequential'' zet zullen alleen de muziekbestanden worden afgespeeld, en géén commercials. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Je moet wel ingame de user tracks scannen . Wikigta - Van alle markten thuis Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 In welk bestand kan ik me eigen muziek zetten als ik die wil horen in GTA SA ? Bedankt voor help. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Alle informatie over de User Track Player. Om je eigen muziekbestanden af te kunnen laten spelen op dit station zal je eerst van deze muziekbestanden snelkoppelingen moeten aanmaken in de map (Mijn) Documenten > GTA San Andreas User Files > User Tracks. De rest lees je wil in de link die ik je gaf. MP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.