Ramone Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik ben pas net begonnen met het spelen van GTA Vice City. Het is tevens mijn eerste GTA. Waar kan ik mijn spel saven? Ik ben 1x een "roze cassettebandje" tegen gekomen in het Ocean View Hotel. En daarna nergens meer. Ook kan ik ergens in het begin mijn auto in een garage zetten, maar ik heb geen idee wat ik daarmee moet... Kan iemand mij helpen? Sorry, het zullen domme vragen zijn ;-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 Hierzo staan de safehouses. Ik weet niet in welke garage je bedoelt maar je kunt pas echt auto's opslaan als je een safehouse hebt gekocht. Dus bij Oceon View Hotel kun je geen auto opslaan. In bovenstaande link staat of er bij een safehouse wel of geen garage zit.. Misschien dat je zo al genoeg op weg geholpen bent? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 Garages hebben eigenlijk niet echt een belangrijke functie in het spel. Misschien als je een auto tegen komt, dat je die dan in je garage wil zetten, maar de meeste auto's zijn toch weer te vinden in het spel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ramone Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 Hierzo staan de safehouses.Ik weet niet in welke garage je bedoelt maar je kunt pas echt auto's opslaan als je een safehouse hebt gekocht. Dus bij Oceon View Hotel kun je geen auto opslaan. In bovenstaande link staat of er bij een safehouse wel of geen garage zit.. Misschien dat je zo al genoeg op weg geholpen bent? Waar die savehouses zitten weet ik wel, maar ik weet niet waar ik het spel op moet slaan. Dat heb ik 1x gedaan in het Ocean View Hotel en daarna was dat cassettebandje weg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 Hierzo staan de safehouses.Ik weet niet in welke garage je bedoelt maar je kunt pas echt auto's opslaan als je een safehouse hebt gekocht. Dus bij Oceon View Hotel kun je geen auto opslaan. In bovenstaande link staat of er bij een safehouse wel of geen garage zit.. Misschien dat je zo al genoeg op weg geholpen bent? Waar die savehouses zitten weet ik wel, maar ik weet niet waar ik het spel op moet slaan. Dat heb ik 1x gedaan in het Ocean View Hotel en daarna was dat cassettebandje weg... Ben je dan niet bezig aan een missie? Want tijdens missies kan je namelijk niet saven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ramone Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 Ben je dan niet bezig aan een missie? Want tijdens missies kan je namelijk niet saven. Dat vind ik een hele slimme! Ik denk inderdaad dat dat het geval is... Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ramone Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 Hierzo staan de safehouses.Ik weet niet in welke garage je bedoelt maar je kunt pas echt auto's opslaan als je een safehouse hebt gekocht. Dus bij Oceon View Hotel kun je geen auto opslaan. In bovenstaande link staat of er bij een safehouse wel of geen garage zit.. Misschien dat je zo al genoeg op weg geholpen bent? Waar die savehouses zitten weet ik wel, maar ik weet niet waar ik het spel op moet slaan. Dat heb ik 1x gedaan in het Ocean View Hotel en daarna was dat cassettebandje weg... Ben je dan niet bezig aan een missie? Want tijdens missies kan je namelijk niet saven. Gelukt! Bedankt voor de tip! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 Nog een tip: Tijdens de eerste missies worden alle functies zoals saven uitgelegd, zodat je dat later kunt gebruiken. Let hier eens op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.