joppie Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Hey, Ik moet voor school een website maken met dreamweaver maar nu wil ik er een achtergrondmuziekje bij, net zoals hier, precies hetzelfde... ook dat als je ergens op klikt dat het dan zeg maar uitgaat... moet je maar eens luisteren.. Iemand enig idee hoe dit moet? En kan dan iemand gelijk uitleggen hoe het zit met die codes ervoor en waar en hoe ik dat dan moet plaatsen? want op het gebied van codes enzo weet ik echt niets... Alvast bedankt Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Hey,Ik moet voor school een website maken met dreamweaver maar nu wil ik er een achtergrondmuziekje bij, net zoals hier, precies hetzelfde... ook dat als je ergens op klikt dat het dan zeg maar uitgaat... moet je maar eens luisteren.. Iemand enig idee hoe dit moet? En kan dan iemand gelijk uitleggen hoe het zit met die codes ervoor en waar en hoe ik dat dan moet plaatsen? want op het gebied van codes enzo weet ik echt niets... Alvast bedankt Normaal kan ik de Brondcode wel vinden dus ook het liedje eruit halen maar aangezien de site een en al Flash Player is kan ik het er neit uit halen Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Op deze pagina vind je een aantal manieren om muziek op je website te zetten op de achtergrond. Denk er wel aan dat sommige mensen achtergrondmuziek niet echt waarderen op een site. Maar hopelijk zit er wat voor je tussen. Reageren
joppie Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Op deze pagina vind je een aantal manieren om muziek op je website te zetten op de achtergrond. Denk er wel aan dat sommige mensen achtergrondmuziek niet echt waarderen op een site. Maar hopelijk zit er wat voor je tussen. Ik maak zo'n site met dreamweaver met als extensie html. Als ik dan zo'n code gebruik moet ik die dan in de css (stylesheet) opslaan ofzo? En is dat dan gewoon onderaan erbij zetten of... Reageren
Thundercover Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Dat kan gewoon in de broncode van de pagina zelf, dus niet in de stylesheet. Reageren
joppie Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Dat kan gewoon in de broncode van de pagina zelf, dus niet in de stylesheet. En deze kan ik vinden naast Split en Design onder de naam van de pagina? Dan heb ik het daar bij geplakt maar als ik kijk of die het doet hoor ik niets. Ik zie ook geen muziekspeler... Maar laat maar... ik weet niet of ik het wel zo'n goed idee vind.. In ieder geval toch bedankt voor de hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.