Scarface92 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Hey mensen! Wat gebeurd er als je GTA IV in een blender stopt , check hier het resultaat: Reageren
Think Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Whoopsie . Ik hebe er nog al zo gezien, die gast stopt echt alles in de blender. Ipods, Iphone, knikkers, baseballs... Reageren
Robin2130 Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Dat doet gewoon pijn als hij dat mooie gewilde schijfje in de blender stopt Maar er blijft werkelijk niks meer dan gruis van over Reageren
Jay; Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Dit is een GTA-Fansite, zulke dingen kunnen enkele leden pijn doen hoor. Reageren
Nissan Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Het deed gewoon pijn om te zien hoe hij dat schijfje in de blender deed , het deed nog meer pijn toen ik zag dat er echt niks meer van over was . En zie hem lachen terwijl dat arme schijfje de dood tegemoet gaat Reageren
Gangsta Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 :cry: En nu een blu-ray disk blenden. Reageren
BigM Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ommggg lees die reacties hier zonde dit dat, Het is de CD van een gestoord iemand, En niet die van Jullie. Er zijn zoveel versies gemaakt, En een gaat er eindelijk aan en dan is het '' '' Zielig bezig... Reageren
Nissan Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Misschien vinden mensen het zonde dat je zo'n mooi spel letter in d blender stopt Reageren
Jay; Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ommggg lees die reacties hier zonde dit dat, Het is de CD van een gestoord iemand, En niet die van Jullie. Er zijn zoveel versies gemaakt, En een gaat er eindelijk aan en dan is het '' ''Zielig bezig... Ja maar er zijn genoeg kinderen die alles door voor maar één zo'n CD. Als je erover nadenkt kost het toch aardig wat geld en veel jongeren hebben dat gewoon niet op zak en kunnen zich het dus niet veroorloven. Het is dus zeker zonde om een duur spel als deze in de blender te gooien. Reageren
Jozz Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 oo het doet me zon pijn, ooh de wereld vergaat, ooh wat erg oh wat erg XDXD Wees blij dat het zijn schijfje is en niet de jouwe :P Reageren
Nissan Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 De meeste mensen hier hebben denk ik wel een bijbaantje en kunnen het zich dus denk ik wel veroorloven. Maar sommige ook niet, goede comment Jay; Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Ommggg lees die reacties hier zonde dit dat, Het is de CD van een gestoord iemand, En niet die van Jullie. Er zijn zoveel versies gemaakt, En een gaat er eindelijk aan en dan is het '' ''Zielig bezig... Denk aub eerst even na voordat je iets zegt. Zoals Jay; al aangaf zijn er een heleboel mensen die zo'n spel niet kunnen veroorloven. Ja, en dan kan ik het me wel voorstellen dat het wel pijn doet. Ik wil ook graag GTA IV + console, maarja ik heb er het geld gewoonweg niet voor. Reageren
PowerPats Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 (bewerkt) mag ik het doosje hebben ? Bewerkt: 15 mei 2008 door powerpats Reageren
Sdajafol Geplaatst: 15 mei 2008 Rapport Geplaatst: 15 mei 2008 Dit is een GTA-Fansite, zulke dingen kunnen enkele leden pijn doen hoor. Als een spel je zoveel waard is dat het je 'pijn' doet als je iemand een schijfje ziet blenden, dan is er iets mis. Kijk naar buiten, open je raam, adem wat frisse lucht in... Er is meer leven naast je pc/tv/console en alle spelletjes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.