Jump to content

GTA IV in de blender

Recommended Posts

• Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

4

• claud

4

• Robin2130

3

• Nissan

3

Geplaatst:

Dat vind ik nou echt jammer..

Ik heb wel meerdere filmpjes gezien..

Die kerel stopt van alles in dat ding..Dat ie er een Ipod ingooit,oké..

Maar als hij GTA IV er in gaat gooien,zitten er echt wat draadjes los..

Ik had het gedaan met een CD van een één of ander afgekraakt spel dat niks aan is..:puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Hey mensen!

Wat gebeurd er als je GTA IV in een blender stopt :7 , check hier het resultaat:

GAAFdie game kun je toch overal nog krijgen,dus zo erg vind ik het niet.En bossinkje wat voor spel was dat. Bewerkt: door 1973
Geplaatst:

Ik vind het ook zonde, maar als die man dat wilt moet hij dit vooral doen, bij mij zal er geen centje van af gaan als hij dit soort idiote dingen doet. Ook ik kan Gta IV en de console ervoor niet betalen maar ik lig er verder ook niet wakker van het zijn niet mij kosten.

Maar als het zo is dat hij er ook gewoon ipods en andere apparatuur in gooit vraag ik me af waar hij dat geld vandaan haalt...

Geplaatst:
Hey mensen!

Wat gebeurd er als je GTA IV in een blender stopt :7 , check hier het resultaat:

GAAFdie game kun je toch overal nog krijgen,dus zo erg vind ik het niet.En bossinkje wat voor spel was dat.

Ik zeg niet dat ik er een spel in heb gedaan,maar ik GTA IV er in ieder geval niet in zou doen..

Als ik er een CD in zou doen,dan zou ik er pas een afgekraakt spel in doen..;)

Geplaatst:

Tja, et was wel een beetje te verwachten bij 'Will it blend', die gasten pleuren serieus alles in de blender...:7 Het zijn opzich wel leuke filmpjes, alleen een beetje onzinnig. Maar het spel is nog gewoon verkrijgbaar en het is hun geld, dus het boeit me verder niet zoveel :puh:

Geplaatst:

Die filmpjes van will it blend ken ik, ik vind het beter als ze die iPhone erin steken. :7 xD

Geplaatst:
Ommggg lees die reacties hier zonde dit dat, Het is de CD van een gestoord iemand, En niet die van Jullie. Er zijn zoveel versies gemaakt, En een gaat er eindelijk aan en dan is het '' :-( ''

Zielig bezig... :ch:

het is er wel een van de 100,000,000,000,00 gta IV diskettes mijn hartje doet pijn. :cry: ik kan het spel niet spelen, en dan heb je een doorgedraaide gek die een mooie veelgewilde schitterende gta IV die verwoest wordt. :cry:

Geplaatst:
Ommggg lees die reacties hier zonde dit dat, Het is de CD van een gestoord iemand, En niet die van Jullie. Er zijn zoveel versies gemaakt, En een gaat er eindelijk aan en dan is het '' :-( ''

Zielig bezig... :ch:

het is er wel een van de 100,000,000,000,00 gta IV diskettes mijn hartje doet pijn. :cry: ik kan het spel niet spelen, en dan heb je een doorgedraaide gek die een mooie veelgewilde schitterende gta IV die verwoest wordt. :cry:

Dit is wel een heel erg zielig gedoe :{ . Het is gewoon een levensloze CD met een mooi spel erop. Het is jammer van dat hij hem blend ( :7 ) Zoals BigM al zei er zijn er nog veel meer :{ .

Geplaatst:

Dit is niet zijn enigste filmpje van ´Will It Blend´

Hij heeft nog veel duurdere dingen geblend dan GTA IV, zoals: Een iPhone, Ipod en zelfs diamant. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Zielige GTA IV, naja hij valt nog te redden

Als Joriz een mega lading lijm regelt, kunnen we lekker knutselen :7

[EDIT] De toekomstige Reincarnatie van Jack Thompson :duh:

Bewerkt: door peter99

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...