tjoef Geplaatst: 16 mei 2008 Rapport Geplaatst: 16 mei 2008 (bewerkt) Bwaah, het was de XBox-versie maar Mij maakt het nu echt niet uit als zoiets doen, als zij daar geld aan willen geven: Who Cares! Maar toch vind ik dit wèl erg Dit hebben ze gedaan toen de PS3 net op de markt was! Bewerkt: 16 mei 2008 door tjoef Reageren
claud Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Zielige GTA IV, naja hij valt nog te redden Als Joriz een mega lading lijm regelt, kunnen we lekker knutselen [EDIT] De toekomstige Reincarnatie van Jack Thompson ja die is nu weer blij! die sukkel heeft de threasuresite van lcs verwijderd en als ie zo door gaat is er geeen nieuwe gta meer Reageren
Amigo48 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 (bewerkt) lol gta iv is toch shit EN GTA IS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bewerkt: 17 mei 2008 door dennis pels Reageren
claud Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 lol gta iv is toch shit EN GTA IS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waarom zit je hier dan nog? dit is een fansite, geen gta is kut site! je kan ook wel normaal doen dan so asocciaal. edit: doe nog eens zo en ik ga naar een moderator Reageren
DdJDean Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 Als hij een betaalde versie van GTA IV in de blender heeft gedaan maakt het niet zoveel uit, want dan heeft R* er in ieder geval wat voor verdiend zodat ze weer een betere GTA kunnen maken. Zo te zien is het een betaalde versie, maar als het om een of andere reden toch een kopie is (of een schijfje met alleen een afdruk van GTA IV) dan vind ik ze wel heel zielig Reageren
danielb Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 ik vind dit soort dingen altijd wel lachen. Reageren
1974 Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 lol gta iv is toch shit EN GTA IS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nou nou rustig,als je gta niks vind dan is dat jouw mening,maar zeg het wel wat rustiger want er zitten hier heel veel gta fans (ik tel niet echt mee) dus doe dat voortaan wat rustiger aan oke . Reageren
Bossinkje Geplaatst: 17 mei 2008 Rapport Geplaatst: 17 mei 2008 lol gta iv is toch shit EN GTA IS KUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom zit je dan nog op deze site..? Deze hele site gaat over GTA,snap dus niet wat jij hier doet,als je GTA zo stom vindt Reageren
Joriz Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Na iPhone, Wii remote, Halo 3 en 100 andere dingen wordt helaas GTA4 ook door de blender gedaan door Tom Dickson Gelukkig is het wel de XBox 360 versie maar toch doet het pijn. Bewerkt: 19 mei 2008 door Joriz Topics samengevoegd Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 (bewerkt) Had ik dit topic nou niet elders gezien op dit forum een aantal weken terug? Of heb ik last van een abrubte Déja Vu? In ieder geval erg zonde van dit spel. Had zomaar voor iemand kunnen zijn die nét te laat was bij een winkel waar deze GTAIV uitverkocht was. Edit: Gelukkig, het ligt niet aan mij hiero het topic. Sorry Joriz, dat dit nou net de nummer 1 van het forum moet overkomen Bewerkt: 19 mei 2008 door Pennywise The Clown Reageren
sweetsticks Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Na iPhone, Wii remote, Halo 3 en 100 andere dingen wordt helaas GTA4 ook door de blender gedaan door Tom Dickson Gelukkig is het wel de XBox 360 versie maar toch doet het pijn. haha lachen. Doet me aan brainiacs denken. achja, het is maar een cd'tje hoor. Zolang het niet de mijne is... Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Had ik dit topic nou niet elders gezien op dit forum een aantal weken terug? Of heb ik last van een abrubte Déja Vu? Nee hoor, het is al lang en breed besproken in NOTA. Ik begin me steeds meer te storen aan die n00bs die topics aanmaken zonder de zoekfunctie te gebruiken. :$ Neemt niet weg dat het in de blender zien gaan van die hemelse product pijn doet aan mijn GTA-hart. We zijn ook een makkelijk doelwit, hij moet er maar eens een Koran in stoppen als hij stoer wil doen. Reageren
Joriz Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Heb wel de zoekfunctie gebruikt. Echter alleen in de GTA4 sectie gezocht. Dump dit wel even bij NOTA. :$ Jammer dat hij btw niet ook het doosje en boekje er doorheen jast. Wil wel weten hoe zo'n blender door het plastic van het doosje komt. Zag btw op de website dat die dingen 400 dollar kosten. Das dus 250 euro voor een blender. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 20 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Het is nog wel de begin post.. Reageren
tjoef Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Heb wel de zoekfunctie gebruikt. Echter alleen in de GTA4 sectie gezocht. Dump dit wel even bij NOTA. :$Jammer dat hij btw niet ook het doosje en boekje er doorheen jast. Wil wel weten hoe zo'n blender door het plastic van het doosje komt. Zag btw op de website dat die dingen 400 dollar kosten. Das dus 250 euro voor een blender. Jah! En die dingen gaan soms stuk door wat die man er allemaal doorsjast. Ik vraag me af door welke gek persoon hij gesponsord wordt. Of heeft hij gewoon teveel geld? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.