Hackman Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 hij moet er maar eens een Koran in stoppen als hij stoer wil doen. Klinkt als een doortrapte Geert Wilders actie! Jah! En die dingen gaan soms stuk door wat die man er allemaal doorsjast. Ik vraag me af door welke gek persoon hij gesponsord wordt. Of heeft hij gewoon teveel geld? Als ik superveel overbodig geld zou hebben zou ik dat schenken aan het goede doel, niet aan dat soort idiote activiteiten. Reageren
claud Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 hij doet maar wat ie wil zolang mijn usb extreme diskette er maar niet inkomt. dan kan ik nooit meer illegaale spellen spelen als driver4 en stewart little etc. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 20 mei 2008 Rapport Geplaatst: 20 mei 2008 Gelukkig was ie van de Xbox 360 .. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Geplaatst: 22 mei 2008 Een wannabe wijs man zoals ik Moet na het lezen van wat reacties hier ook wel even een reactie op geven... Een situatie: Iemand ziet in de verte een leeg vat staan op een afgelegen plek. Wat een toeval, dat had hij net nodig. Maar dan komt er een ander persoon aan met aan auto vanaf de andere kant, die duidelijk eerder bij het vat aan zal komen. De andere persoon stopt en gooit het vat in een pletmachine achter op zijn wagen. De eerste persoon zag een waarde in het vat. Hij had het nodig, en dus had het voor hem een waarde. De 2e persoon zag het vat als oude rotzooi die opgeruimd moest worden. Hij zag er geen waarde in, maar wel door er een bewerking op uit te voeren: Het vat te pletten en er later iets nieuws van te maken. Een 2e situatie: Iemand heeft ijzeren cilinders nodig van ongeveer 30 cm lang en 2 cm breed. Hij gaat eens langs bij iemand en die blijkt net bezig te zijn om van zo'n cilinder een bijtel te maken. De eerste persoon zag een waarde in de cilinder, want zo een had hij hard nodig. De 2e persoon zag dat hij de waarde kon vergroten door er een bewerking op uit te voeren: De cilinder te verhitten en te vervormen tot een bijtel. Dan nu een 3e situatie: Iemand denkt balend na over dat hij niet genoeg geld heeft om een Playstation 3 te kopen. Dan ziet hij dat iemand met een Playstation 3 een winkel uit komt gelopen. Diegenen pakt opeens de Playstation uit en begint hem met een hamer kapot te slaan. Een gloednieuwe Playstation 3 ter waarde van honderden euro's, vernield! De eerste persoon zag een grote waarde in de Playstation 3, want die zou hij graag willen hebben maar kon die niet betalen. De 2e persoon zag dat het kapotslaan van de Playstation hem bekendheid gaf, en zag dat dat voor hem meer waard was dan de honderden euro's die de Playstation kostte. Een 4e situatie: Iemand zit gespannen en geconcentreerd GTA IV te spelen op zijn Playstation 3. Dan komt er een inbreker binnen die een pistool richt op de spelende persoon en schreeuwt: "Hier die Playstation, en snel, anders kost het je je leven!" Degene die net zit te spelen schrikt zich een hoedje en wil de Playstation niet wegdoen, maar toch haalt hij de stekker uit het stopcontact, stopt GTA IV keurig voor de crimineel in het doosje, dat hij maar niet dat pistool gebruikt, en geeft alles aan hem mee. De eerste persoon zag een waarde in zijn Playstation 3. De 2e persoon, de crimineel ook, en hij vond de waarde zelfs groot genoeg om bij iemand binnen te dringen en hem te overvallen. De overvallen jongeman van wie de Playstation was kreeg de keuze: zijn Playstation of zijn leven (en de Playstation wellicht). Zijn leven had voor hem een grotere waarde dan de Playstation 3, en daarom besloot hij er toch maar afstand van te doen. Dan de 5e situatie: Nu weet ik niet al te veel van computer, maar stel... Er moet een code gekraakt worden. De code die gekraakt moet worden heeft voor de kraker een hele grote waarde. Hij heeft nog maar een paar minuten tijd en heeft een Playstation 3 tot zijn beschikking om de code te kraken. Om te garanderen dat de Playstation een kans maakt de code te kraken moet hij hem zwaar belasten. Zo zwaar dat hij zelf kapot zou kunnen gaan. De processor rekent en rekent, en rekent, maar dan heeft hij de code gekraakt. Degene die de code wilde kraken is blij dat hij de code heeft, maar ziet dat de Playstation waarschijnlijk niet meer zo goed zal werken en dat hij geluk gehad heeft dat de Playstation nog in staat was de code nog net te kraken. In dit geval was de code die gekraakt moest worden meer waar voor de persoon dan de Playstation. De code was gekraakt, en de Playstation was kapot. Toch was de persoon gelukkig. Waarom? De Playstation had zijn dienst bewezen. Hij was niet zonder reden kapot gegaan. Zie het zo ook met het vat, de cilinder, en de andere Playstations. Ze hebben voor iemand een dienst bewezen, een functie gehad. Voor degene die hem kapotsloeg heeft de Playstation nut gehad om hem meer bekendheid te geven. Anderen die niet inzien waarom het kapotslaan nut had, en/of denken dat zij de Playstation veel beter konden gebruiken kunnen er niet goed van worden als ze zien hoe die Playstation kapot werd geslagen. Nu is het niet zo dat mensen er niet meer mee mogen zitten als een Playstation 3 kapotgeslagen wordt, of er een GTA IV schijfje versnipperd wordt. In tegendeel: Ik leg uit waarom die mensen daarmee zitten. Zij denken nu eenmaal (en met denken bedoel ik niet of het goed of fout is), dat het voor hen meer waard zou zijn geweest. Ikzelf vind het ook maar niks als iemand voor wat reclame te maken een met zorg gebouwde Playstation 3 kapotslaat, en dat komt omdat ik denk dat ik meer waarde zie in een Playstation als degene die er een kapotsloeg. Reageren
1974 Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 Ik vind het nog steeds geinig om te zien hoe die CD geblend wordt,maar zegt hij nou ook iets van'adem die lucht niet in'ergens bij het eind. Reageren
Big Playahh Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Geplaatst: 23 mei 2008 En dan staat er op het eind ook nog: "Don't Try This At Home"! Wie doet dat nou weer! ^^idd Reageren
Venzio Geplaatst: 24 mei 2008 Rapport Geplaatst: 24 mei 2008 En dan staat er op het eind ook nog: "Don't Try This At Home"! Wie doet dat nou weer! Dat zou zonde van m'n spel zijn dat ga ik echt niet proberen Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Geplaatst: 25 mei 2008 In the next episode: Gta lV fan's blending this guys retarded ass head! Toch mensen? Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Dat hij GTA IV in de mixer gooit is tot daar aan toe, maar mijn collega tot mootjes hakken vind ik toch wat ver gaan. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Geplaatst: 26 mei 2008 Dat hij GTA IV in de mixer gooit is tot daar aan toe, maar mijn collega tot mootjes hakken vind ik toch wat ver gaan. Arme PatrickW Ik heb nu al medelijden maare het kan wel lekker zijn, een Rubiks smoothie Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Kwam ik tegen op youtube: Will it blend? Grand theft auto 4? Is toch wel zonde van het spel PS, ik hoop dat het in het goede forum staat. Bewerkt: 13 oktober 2008 door Sprunk Reageren
Tjerk Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) PS, ik hoop dat het in het goede forum staat. Het staat in het goede Forum, maar het is al eens gepost. Hier om precies te zijn Bewerkt: 13 oktober 2008 door Tjerk Reageren
CPU-OPPER-AAP Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 kende ik al, ook de andere filmpjes van wil it blend zijn zo gek Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 PS, ik hoop dat het in het goede forum staat. Het staat in het goede Forum, maar het is al eens gepost. Hier om precies te zijn O, ik had gezocht met de zoekfunctie maar ik kon niets vinden. Sorry, vergeef het me Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Beide topics samengevoegd......maar inderdaad: erg zonde van het spel. Zou leuk zijn als ze een XBox zouden blenden maar ik vrees dat die er niet inpast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.