Jump to content

GTA IV in de blender

Recommended Posts

Geplaatst:
Beide topics samengevoegd......maar inderdaad: erg zonde van het spel. Zou leuk zijn als ze een XBox zouden blenden maar ik vrees dat die er niet inpast :D

Nou ze hebben er al van alles in gedaan. Iphones, ipods, air max (ja die schoen) en weet ik veel wat nog meer. Dubbelklik op het filmpje en klik dan op hun logo om naar hun youtube pagina te gaan, daar staan alle filmpjes. ^_^

• Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

4

• claud

4

• Robin2130

3

• Nissan

3

Geplaatst:
Beide topics samengevoegd......maar inderdaad: erg zonde van het spel. Zou leuk zijn als ze een XBox zouden blenden maar ik vrees dat die er niet inpast :D

Dan moet ie maar een grotere blender ervan maken, want ik wil wel een X360 zien blenden in hel.

En gelijk alle X360 extreme fanboys erbij gooien. ^_^

Geplaatst:

Je kan ook gewoon geld aan een zwerver op straat geven, doe je teminste nog iets goeds met je geld. Wie gooit nou allemaal spul in een blender? Lekkere reclame voor dat bedrijf, dat wel.

Geplaatst:

Ach, de vent is zo rijk, hij gooit zelfs een iPhone 3G in de blender, en koopt daarna nog een. :7

Hij heeft ook een keer guitar hero erin gedaan, de controller dan. :puh:

Eerst aan stukken rammen en dan een deel ervan erin flikkeren.

Geplaatst:

Best wel dom eigenlijks..

Ik wou dat dat schijfje van mij was!

maar goed, het is van hem/hun..

Maar ik blijf het zonde vinden.. :duh:

Geplaatst:

Dit is niet echt fijn te zien... :( Ik wil het zo erg hebben, maar ik heb nogeenenes geld voor het doosje :puh:

Dus die man mag zelf in de blender :puh:

Geplaatst:
Dit is niet echt fijn te zien... :( Ik wil het zo erg hebben, maar ik heb nogeenenes geld voor het doosje :puh:

Dus die man mag zelf in de blender :puh:

Zal dan wel een grote blender wezen, met die plofkop van die vent.

En dit is trouwens niet het enige spel wat ge-killed word. Ook Halo 3, Guitar Hero, en ik geloof nog een ander spel zijn een legpuzzel geworden.

Hopelijk blijft het hierbij, en laten ze de PC-versie met rust _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...