Supermann Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik vind dit raar , ik zie nergens op wikigta.nl dat Packie bij Personages staat of dat ik een missie moet doen voor hem, maar ik heb er net wel 1 gedaan voor hem , ik moest naar een soort pakhuis en adar moest ik dan wat mannetjes doodschieten vanaf een dak ( samen met Packie ) en toen moest ik een Truck stelen en ergens naar toe rijden ?[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 Kan je niet iets duidelijker zijn? Je moet inderdaad enkele missies voor Packie doen, en wel deze. Jij bedoeld waarschijnlijk de missie Harbouring a Grudge, maar wat is daar raar aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Supermann Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 omdat ik nergens Packie zie staan op die link, en bij wikigta (missieoverzicht) zie je ook nergens dat je een missie moet doen voor hem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Supermann Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 Dat is die missie : Harbouring a Grudge , inderdaad. Waarom noemen ze hem Packie terwijl die Patrick heet ma toch bedankt, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2008 Dat is die missie : Harbouring a Grudge , inderdaad. Waarom noemen ze hem Packie terwijl die Patrick heet ma toch bedankt, Packie is zijn bijnaam denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 Dat is die missie : Harbouring a Grudge , inderdaad. Waarom noemen ze hem Packie terwijl die Patrick heet ma toch bedankt, Packie is zijn bijnaam denk ik. Ja idd Packie is De Bijnaam van Patrick McReary. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maus1994 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2008 packie klinkt ook beter dan patrick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.