Tommyfrogy Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 ik probeert deze map te installeren. dat is een racetrack aan de kust van LS. dus dat je de hele map nog behoud en alleen een eilandje erbij hebt. nou heb ik geprobeerd via de uitleg van de maker hem te installeren maar het lukt niet want sa valt dan uit . (gelukkig ge-back-upt) maar hoe moet dat dan wel? kunnen jullie even kijken? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 ik probeert deze map te installeren.dat is een racetrack aan de kust van LS. dus dat je de hele map nog behoud en alleen een eilandje erbij hebt. nou heb ik geprobeerd via de uitleg van de maker hem te installeren maar het lukt niet want sa valt dan uit . (gelukkig ge-back-upt) maar hoe moet dat dan wel? kunnen jullie even kijken? Er zijn een aantal dingen waar je op moet letten als je een mod gaat installeren Je versie Alleen lezen niet aangekruist Backup makenWat ook kan is dat het een foute mod is. Je versie Er zijn een aantal patches die Rockstar heeft gemaakt, dit komt door de Hot Coffee mod ( Gevonden door Patrick W ). Als je V2 hebt kun je niet modden. Alleen hoe weet je nou of je V1 of V2 hebt? Dat doe je door dit te volgen: Daar is een simpele manier voor. Wanneer je in de map "Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script" kijkt, zie je daar een bestandje genaamd "Script.img". Is die 568 kb, dan heb je versie 1, is die 562 kb, dan heb je versie 2. Wanneer je al gemod hebt (en dat het dan pas blijkt dat je versie 2 hebt, omdat je SA vast slaat), en script.img is geen 562 of 568 kb, dan kan je kijken in het menu van GTA San Andreas. Staat er niets, dan heb je versie 1. Anders staat het getal van de versie rechtsonder. Als je dus V2 hebt kun je niet modden, daarom moet je hem even downgraden naar V1, dat doe je door deze tool te patchen. Voor verdere info verwijs ik je naar dit topic. [*] Alleen lezen niet aangekruist ( Dit geldt alleen bij img-tool ) Voordat je aan het werk kan, moet je eerst even ‘alleen lezen’ bij je GTA SA map uitvinken, anders kun je de bestanden niet bewerken. Ga naar C / Programme Files / Rockstar Games. (Dit is standaard, als je GTA SA zelf anders hebt geïnstalleerd, moet je de map zelf opzoeken). Klik met de rechtermuisknop op je GTA San Andreas map. Klik dan op ‘Eigenschappen’. (Helemaal onderaan). Vink dan ‘alleen lezen’ uit. Het moet er dan zo uitzien: Klik nu op ‘toepassen’. Je krijgt dan een waarschuwing te zien. Vink het onderste vakje aan; Wijzigingen op de map en alle submappen en bestanden toepassen. Zo dus: Klik daarna op OK, en bij het menu van ‘eigenschappen’ ook op OK. [*] Backup Maken Verdere info heb je niet nodig zo te zien want je hebt je bestanden al ge-backupt. Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) ah waarschijnlijk is het dat ik de alleenlezen optie aangevinkt had... ik probeer het nu nog een keer. en voor als hij niet werkt: weet iemand een goede realistische racetrack die niet de originele eilanden weghaalt? edit: werkt nog niet..., maar in de readme lult hij iets over decompression kits. weet iemand hoe dat zit? ps. je kan het bestand vinden in de eerste post edit2: ha gelukt , had niet gerebuild Bewerkt: 15 oktober 2008 door tommyfrogy Reageren
stendert Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 ik heb hetzelfde probleem zelfde map maar ik koom er nog steeds niet uit als het kan leg elke stap uit die je hebt gedaan bvd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.