Sjorszzz Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Hallo, Ik vroeg me af of iemand misschien weet waar je tegenwoordig nog GTA San Andreas versie 1 kan krijgen voor de pc? Want ik heb al in veel winkels gekeken maar overal verkopen ze de zelfde versie 2 dus Ook heb ik al op marktplaats en soort gelijke sites gekeken. En volgens mij hebben sommige mensen wel versie 1 op marktplaats staan. Maar als ik het voor de zekerheid even vraag weten ze het niet. En als ik ff uitleg hoe je het kan zien weten mensen het vaak al niet meer. Zo kom ik er nooit achter. Is er misschien een manier die heel makkelijk is om te kunnen zien welke versie het is? Zelfs voor oude mensen te zien. Die dus vaak niks van pc en toebehoren afweten? Of is er misschien nog een andere manier om aan versie 1 te komen? Groetszzz Sjorszzz Reageren
robinho123 Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 je kan een downgrade gebruiken om van v2 naar v1 te gaan Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 je kan een downgrade gebruiken om van v2 naar v1 te gaan En die kun je hier downlaoden. MP. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 je kan een downgrade gebruiken om van v2 naar v1 te gaanDoor V2 te downgraden maak je er nog geen V1 van, dan kan je modificaties installeren zoals dat al kon bij V1. Je hebt pas echt een V1 als je ook nog de V1 script bestanden hebt én de .exe van V1. Overal is legaal aan te komen behalve die .exe.Is er misschien een manier die heel makkelijk is om te kunnen zien welke versie het is? Zelfs voor oude mensen te zien. Die dus vaak niks van pc en toebehoren afweten?De makkelijkste manier is om naar de grootte van één bepaald bestandje te kijken. Dit wordt overal uitvoerig uitgelegd, waaronder ook >hier<. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Nee nee nee! Dat is niet wat ik bedoel. Ik wil eigenlijk gewoon de orginele versie 1 hebben. Die als eerste is uitgekomen. Hoe kom je er nog aan tegenwoordig? Gewoon het orginele spel versie 1 op orginele dvd rom dus. Bewerkt: 13 oktober 2008 door Sjorszzz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 je kan een downgrade gebruiken om van v2 naar v1 te gaanDoor V2 te downgraden maak je er nog geen V1 van, dan kan je modificaties installeren zoals dat al kon bij V1. Je hebt pas echt een V1 als je ook nog de V1 script bestanden hebt én de .exe van V1. Overal is legaal aan te komen behalve die .exe. V2 is toch beter? Met de Downgrader zorg je ervoor dat je kan modden. En bij de V2 zijn wat Bugs en Glitches verwijderd. Alleen maar voordelen, toch? MP. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 je kan een downgrade gebruiken om van v2 naar v1 te gaanDoor V2 te downgraden maak je er nog geen V1 van, dan kan je modificaties installeren zoals dat al kon bij V1. Je hebt pas echt een V1 als je ook nog de V1 script bestanden hebt én de .exe van V1. Overal is legaal aan te komen behalve die .exe. V2 is toch beter? Met de Downgrader zorg je ervoor dat je kan modden. En bij de V2 zijn wat Bugs en Glitches verwijderd. Alleen maar voordelen, toch? MP. Is niet kunnen modden dan een voordeel? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Is niet kunnen modden dan een voordeel? Als je die downgrader installeert, dan kun je modden met de V2. Je blijft V2 behouden, maar je kunt modden. MP. Edit: Typfoutje verbeterd. Bewerkt: 13 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Klopt er zijn wat voordelen. Zoals die glitches en bugs die er uit zijn gehaald. Maar het is maar net wat je als een voordeel ziet en vind he Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Nee nee nee!Dat is niet wat ik bedoel. Ik wil eigenlijk gewoon de orginele versie 1 hebben. Die als eerste is uitgekomen. Hoe kom je er nog aan tegenwoordig? Gewoon het orginele spel versie 1 op orginele dvd rom dus. V1 is uit de handel genomen dankzij PatrickW. De enige manier om er nog aan te komen is tweedehands (zoals via Marktplaats). Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Nee nee nee!Dat is niet wat ik bedoel. Ik wil eigenlijk gewoon de orginele versie 1 hebben. Die als eerste is uitgekomen. Hoe kom je er nog aan tegenwoordig? Gewoon het orginele spel versie 1 op orginele dvd rom dus. V1 is uit de handel genomen dankzij PatrickW. De enige manier om er nog aan te komen is tweedehands (zoals via Marktplaats). Ja precies dat is wat ik bedoel. Maar hoe een waar kan ik dat het beste doen? Want als mensen niet weten hoe ze kunnen zien welke versie het is word het nogal moeilijk. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik weet niet de exacte datum dat V1 uit de handel werd genomen, maar als je even een PB stuurt naar PatrickW zal je daar snel achter kunnen komen. Het lijkt mij dat hij het nog weet als de dag van gisteren. Als je dát weet kan je dus vragen wanneer ze het spel gekocht hebben. Was dat voor die datum dan heb je te maken met V1, was dat na die datum dan heb je te maken met v2. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Ja precies dat is wat ik bedoel.Maar hoe een waar kan ik dat het beste doen? Want als mensen niet weten hoe ze kunnen zien welke versie het is word het nogal moeilijk. Er zijn zoveel tweedehandssites. Er zullen altijd wel slechte verkopers bijzitten. Ik heb goede ervaring met Kapaza. Natuurlijk heb je ook 2dehands. En je hebt ook Marktplaats. Ik denk dat het tegen de regels is van links te plaatsen, daarom doe ik het ook niet. MP. Edit: Ik vind niks meer op de sites wanneer hij uit de rekken werd genomen. Het is té lang geleden. Bewerkt: 13 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik weet niet de exacte datum dat V1 uit de handel werd genomen, maar als je even een PB stuurt naar PatrickW zal je daar snel achter kunnen komen. Het lijkt mij dat hij het nog weet als de dag van gisteren. Als je dát weet kan je dus vragen wanneer ze het spel gekocht hebben. Was dat voor die datum dan heb je te maken met V1, was dat na die datum dan heb je te maken met v2. PW wist het niet meer precies, hij dacht ergens ongeveer een maand na de release. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.