Kai-ShockWave Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Op gamed.nl staat nieuwe informatie over GTA CW Het nieuws komt officieel uit het game games-magazine Edge. Samengevat: Burgers reageren hetzelfde als in GTA IV. Ze praten met elkaar, halen eten en steken paraplu's op. Karakters zullen iets groter dan normale burgers zijn in het spel, zodat ze beter herkenbaarder zijn. Er is een geassisteerd rijsysteem. Je wanted level kun je verlagen door politie-auto's opzij te beuken en door te rijden. Het zal toenemen wanneer de auto's vernietigd worden door je aanval. Alderney zit niet in GTA CW Sommige kogels van wapens zullen niet naar een bepaalde hoogte kunnen worden afgevuurd doordat het spel waarschijnlijk y-axis in overweging zal nemen. Bron Excuses als deze info al ergens staat vermeldt op dit forum, dan heb ik het over het hoofd gezien. Bewerkt: 13 oktober 2008 door Kai-ShockWave Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Alderney zit niet in GTA CW Wat betekent dat? Het staat niet in m'n Engels-Nederlands woordenboekje. MP. Edit: @ hieronder: Bedankt. Ik weet niets van Gta IV. Bewerkt: 13 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Alderney zit niet in GTA CW Wat betekent dat? Het staat niet in m'n Engels-Nederlands woordenboekje. MP. Alderny is een stadsdeel (linker-eiland) uit GTA IV Reageren
gammie_ Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Klinkt erg interessant Vooral het gedrag van de burgers, zo brengt het echt leven en realiteit in de stad. Tevens is er een speciaal topic voor nieuwtjes over Chinatown Wars Chinatown Wars Info Thread. Volgens mij past dit stukje daar beter in. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Tevens is er een speciaal topic voor nieuwtjes over Chinatown Wars Chinatown Wars Info Thread. Volgens mij past dit stukje daar beter in. Had ik daar graag willen posten , maar: ..."Om alles een beetje ordelijk en overzichtelijk te houden vragen wij om niet in dit topic te posten."... Reageren
Zaahed Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Goed nieuws voor de mensen die hem gaan kopen. Bewerkt: 13 oktober 2008 door zaahed Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Eindelijk nieuwe info. Ik weet wel zeker dat het wordt uitgesteld. Ze hebben nog 2 maanden, dat lukt dus nooit. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Eindelijk nieuwe info. Ik weet wel zeker dat het wordt uitgesteld. Ze hebben nog 2 maanden, dat lukt dus nooit. Ik deel dezelfde mening. Elke Gta wordt uitgesteld. We hebben nog geen enkele Trailer te zien gekregen, dus hoe de hell gaan ze dit voor elkaar krijgen? MP. @ hieronder: Hij wordt waarschijnlijk uitgesteld tot 1 april. Bewerkt: 13 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 We hebben pas 3 screens gezien en ze staan allemaal niet op de officiële site. Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 [[*] Er is een geassisteerd rijsysteem. wat word daarmee bedoeld? Reageren
the_dan Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 misschien tomtom of zoiets ___________________________________ hoop egt dat het spel niet zo rijd als dick tracy vorod de nes:) zelf dicktracy nes spelen nintendo8.com[/font] Reageren
Svenie Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 [[*] Er is een geassisteerd rijsysteem. wat word daarmee bedoeld? Dat wil zeggen dat de game net zoals GTA IV een GPS zal bevatten die je de kortste weg wijst via de radar om zo een doelwit tijdens een missie snel te bereiken. Je kan de GPS dan ook gewoon instellen via het kaartje in het menu. Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Lol, je wanted level verlagen door politieauto's juist te beuken, dat lijkt me enorm leuk om te doen. De rest klinkt ook leuk, misschien grafisch niet helemaal perfect, maar Rockstar zet er zo te zien wel weer leuke details in. Ik ben benieuwd. Reageren
Nissan Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Goed nieuws voor de mensen die hem gaan kopen. En de mensen die hem niet gaan kopen...? Reageren
yosata Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Klinkt wel gaaf! Misschien dat het toch nog wat kan worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.