Jump to content

Nieuwe info GTA Chinatown Wars


Kai-ShockWave

Recommended Posts

logo.png

Op gamed.nl staat nieuwe informatie over GTA CW :)

Het nieuws komt officieel uit het game games-magazine Edge.

Samengevat:

  • Burgers reageren hetzelfde als in GTA IV. Ze praten met elkaar, halen eten en steken paraplu's op.
  • Karakters zullen iets groter dan normale burgers zijn in het spel, zodat ze beter herkenbaarder zijn.
  • Er is een geassisteerd rijsysteem.
  • Je wanted level kun je verlagen door politie-auto's opzij te beuken en door te rijden. Het zal toenemen wanneer de auto's vernietigd worden door je aanval.
  • Alderney zit niet in GTA CW
  • Sommige kogels van wapens zullen niet naar een bepaalde hoogte kunnen worden afgevuurd doordat het spel waarschijnlijk y-axis in overweging zal nemen.

Bron

Excuses als deze info al ergens staat vermeldt op dit forum, dan heb ik het over het hoofd gezien.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    7

  • mircer

    5

  • the_dan

    4

  • ChristiaanGTA

    3

Eindelijk nieuwe info. Ik weet wel zeker dat het wordt uitgesteld. Ze hebben nog 2 maanden, dat lukt dus nooit.

Ik deel dezelfde mening. Elke Gta wordt uitgesteld. We hebben nog geen enkele Trailer te zien gekregen, dus hoe de hell gaan ze dit voor elkaar krijgen?

MP.

@ hieronder: Hij wordt waarschijnlijk uitgesteld tot 1 april. :clown:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

[[*] Er is een geassisteerd rijsysteem.

wat word daarmee bedoeld?

Dat wil zeggen dat de game net zoals GTA IV een GPS zal bevatten die je de kortste weg wijst via de radar om zo een doelwit tijdens een missie snel te bereiken. Je kan de GPS dan ook gewoon instellen via het kaartje in het menu.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, je wanted level verlagen door politieauto's juist te beuken, dat lijkt me enorm leuk om te doen. :D De rest klinkt ook leuk, misschien grafisch niet helemaal perfect, maar Rockstar zet er zo te zien wel weer leuke details in. Ik ben benieuwd. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...