Jump to content

Extensie beheer

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kan het Extensie beheer niet op vista vinden :bonk:... Op XP weet ik dat dat bij Map opties staat, maar daar kan ik het niet vinden op vista :?. Ik heb ook al in andere dingen in het configuratie scherm gekeken, maar zonder resultaat, helaas...

Het is dus echt nog steeds wennen aan vista, zelfs nu na 2 maanden :bonk:. Echt alles is anders :bonk:

Geplaatst:

Kan je niet gewoon een 'onbekend' bestand openen en dan zelf aanklikken waarmee je het wil openen?

Geplaatst:

Neej want bijvoorbeeld Itunes opent nu MP3 bestanden, maar die wil ik liever door WMP laten openen. Alleen AAC enzo door Itunes. k weet dat ik met rechtermuisknop ook wel dat kan instellen, maar zo heb ik wel meer dingen en is extensiebeheer sneller geregeld. En ik wil gewoon weten war het is als ik een extensie wil aanmaken. (weet niet waarvoor :bonk: )

Geplaatst:

Ga eens naar het Configuratiescherm, druk links op Klassieke Weergave en zoek dan het icoontje Standaardprogramma's op.

Google weet alles btw, dit ook.

Geplaatst:

Ja of ga naar Configuatiescherm > Programma's > Standaardprogramma's > Een bestandstype of protocol aan een specifiek programma koppelen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...