MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Heej forummertjes. Ik speel dit spel op PS2 en ik heb een vraagje over het speltype carrière. Kun je meerdere auto's hebben in dit speltype? Alvast bedankt. MP. Reageren
Rullez Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Heej forummertjes. Ik speel dit spel op PS2 en ik heb een vraagje over het speltype carrière. Kun je meerdere auto's hebben in dit speltype? Alvast bedankt. MP. Ja dit is mogelijk. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Als ik het mij goed herriner, ja. Ik zal het meteen even op Google zoeken, maar naar mijn weten kan dit (verder in het spel) EDIT: Net op youtube wat filmpjes gezien met de naam NFS carbon my cars, dus hieruit neem ik aan dat het wel mogelijk is ja. Als het goed is kom je daar zelf achter Maar, is het niet zo dat je bijna bij elke 'nieuwe' NFS meerdere auto's kan hebben? Bewerkt: 13 oktober 2008 door ::: Tha Hawk ::: Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Je kunt er zoveel auto's als je maar wilt hebben volgens mij (weet niet zeker, maar je kunt er meerdere. Ik heb er een voor driften (Skyline), een voor echt racen (Muriélago en Clio V6) en een voor sprinten (SRT-. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Thanks! MP. Edit: Als ik het mij goed herriner, ja.Ik zal het meteen even op Google zoeken, maar naar mijn weten kan dit (verder in het spel) EDIT: Net op youtube wat filmpjes gezien met de naam NFS carbon my cars, dus hieruit neem ik aan dat het wel mogelijk is ja. Als het goed is kom je daar zelf achter Maar, is het niet zo dat je bijna bij elke 'nieuwe' NFS meerdere auto's kan hebben? Bij NFS: Underground kan dit niet. Bewerkt: 13 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Bij NFS: Underground kan dit niet. Als jij die 'nieuw' vindt, oke Reageren
MegaPilot Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Als jij die 'nieuw' vindt, oke Ik had het woordje "nieuwe" niet zien staan. :$ MP. Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Als jij die 'nieuw' vindt, oke Ik had het woordje "nieuwe" niet zien staan. :$ MP. Jij bent ook zo'n supersnelle poster man! OT: Vraag beantwoord, kan een slotje op nu toch? (Tenzij MP en ik nog even verder mogen babellen ^^) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Jij bent ook zo'n supersnelle poster man!OT: Vraag beantwoord, kan een slotje op nu toch? (Tenzij MP en ik nog even verder mogen babellen ^^) Slotjes zijn niet altijd nodig he. OT: Jep, ik heb nu drie auto's in carrière MP. Edit: Sorry voor dit late antwoord. :$ Bewerkt: 19 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Addicted2 Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Je kan niet zo veel auto's als je wilt hebben in je garage in carriere. Hoe ik dit weet? Nou, als je bij beloningskaarten kijkt zie je een paar met bvb. "vul je garage met alleen exotics". Als je oneindig veel auto's erin kan zetten, kan dit niet, dus dat zal wel niet kunnen. PS: Mijn auto's: Corvette Zo6 Porsche Carrera GT Porsche Cayman Reageren
Fedmas Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Volgens mij kan je er 5 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Je kan niet zo veel auto's als je wilt hebben in je garage in carriere.Hoe ik dit weet? Nou, als je bij beloningskaarten kijkt zie je een paar met bvb. "vul je garage met alleen exotics". Als je oneindig veel auto's erin kan zetten, kan dit niet, dus dat zal wel niet kunnen. PS: Mijn auto's: Corvette Zo6 Porsche Carrera GT Porsche Cayman Nou, dit bewijst niet dat je NIET oneindig auto's kunt hebben. MP. @ hieronder: De Nissan Skyline kan je gewoon vrijspelen hoor. Je hebt geen Trainers nodig. Bewerkt: 26 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
bartvanloo Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik heb denk ik deze auto's Nissan skyline(deze auto kan je niet gewoon vrijspelen als het goed is;)aleen met trainer;)denk ik;P Mazda rx7 dodge viper lamborgini ofzo Muriélago:) Das zijn ze denk ik alemaal:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.